ben weer een stukje beter

Stel hier je vragen over gezondheid in het algemeen (niet specifiek over ME)
Plaats reactie
superwoman
Actief lid

Bericht door superwoman »

Hallo,

Ik ben al een poosje niet meer hier geweest :oops:
Het gaat erg goed met me én mede daardoor hebben we nu een kinderwens. De kinderwens was er eerder niet, omdat mijn gezondheid dit toch niet toe liet.
Zo'n 2 jaar terug een puppy gekocht en samen met mijn man lukte het om de zorg goed te verdelen en sindsdien ben ik zelfs iets vooruit gegaan, waardoor we de kinderwens gaan doorzetten.Puppy moest er snachts veel uit en die periode heeft ook nog eens lang geduurd, dus dat was een mooie proef.
Ben ondertussen ook al zwanger geweest, maar helaas een miskraam na 11 weken. Er is toen tijdens die zwangerschap ook een grote myoom gevonden.(onzeker of dat de reden was van de miskraam) Deze zat gelukkig buiten de baarmoeder en was zo'n 7 cm.
Eerst een kijkoperatie om het goed te kunnen bekijken en daarna een kijkoperatie om de myoom te verwijderen met een speciaal apperaat.

Nu dus het goeie nieuws, sinds hij weg is, gaat het weer een stukje beter met me :D
Hoe dan ook, hoop ik dat met mijn ervaring ik ook nog iemand anders kan helpen.
Mocht je last hebben met je menstuate, laat er dan iig naar kijken.

Na de operatie was het wel even afzien, maar dat heeft slechts ruim een dag geduurd waarvan ik zeker ben dat dat CVS/ME klachten waren. Raar soort misselijkheid en ik was aan het (t)rillen.
Pijn van de operatie viel ontzettend mee.

liefs
Afbeelding
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door sowfia »

fijn te horen dat je je al beter voelt! hopelijk blijft het de goede kant opgaan, geniet ervan!

sterkte met de kinderwens!
superwoman
Actief lid

Dank je. :D
Afbeelding
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Fijn om te horen dat er mensen vooruit gaan! Succes met de babywens. Blijven oefenen ;-)
superwoman
Actief lid

dank je. Moeten weer even wachten met de kinderwens door de operatie maar oefenen is ook leuk :lol:
Ik ben niet vanzelf beter aan het worden hoor...
Na heel veel verschillende natuurlijke genezers en heel veel "weggegooid"geld heb ik er eindelijk 1 gevonden die echt werkt.
Ben nu al vanaf eind 2008 bezig.
Hij zegt dat ME/CVS een virus is én deze wel blijvende schade aanricht. Het virus is immidels uit mijn lijf, maar voel nog steeds verbetering als ik bij hem ben geweest. We zijn nog steeds bezig om mijn organen een beetje te helpen.
Afbeelding
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi superwoman,

Fijn te lezen dat het goed met je gaat.
superwoman schreef:Ik ben niet vanzelf beter aan het worden hoor...
Na heel veel verschillende natuurlijke genezers en heel veel "weggegooid"geld heb ik er eindelijk 1 gevonden die echt werkt.
Ben nu al vanaf eind 2008 bezig.
Ik ben nieuwsgierig. Bij wat voor soort natuurlijke genezer ben je in behandeling? En met welke behandeling/therapieën behandelt deze natuurlijke genezer de ME/CVS? En met welke medicaties/supplementen?

Groetjes, Louisa
Afbeelding
superwoman
Actief lid

Dank je.

Ik had eigenlijk even tijd nodig om het op het forum te zetten en wou het eigenlijk een apart topic van maken. Was ook al zo lang niet meer geweest.
Heb zoveel geprobeerd en steeds leek het te helpen en daarna niet meer...
Nu ben ik al zo lang bezig dat ik echt moet nadenken hoe het begon en hoe ik mij in het begin voelde.

Ik ben onder behandeling bij Kees Korteweg in Hilversum
http://www.sph-artemis.com/scio.htm

Ik heb bij verschillende natuurgenezers veel verschillende supplementen gehad die dus snel niet meer hielpen. Ondertussen krijg ik van Kees ook wat supplementen en merk dat ik sommige daarvan wel eens eerder heb geproeft. Niet veel trouwens. Heb er nu 3. Echter nu slaat het wel aan en ik denk dat het komt door de combinatie van de scio.

Overgens zit hij vol en is er een lange wachttijd. Ik heb zelf ook een half jaar moeten wachten en ging heen omdat het moest van mijn moeder :oops: Ik had al zoveel gedaan dat ik eigenlijk geen vertrouwen meer had in een nieuwe "natuurgenezer". Achteraf is het maar goed dat mijn moeder wel open bleef staan voor nieuwe manieren.
Afbeelding
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi superwomen,

Heel goed dat dit je (veel) baat/verlichting heeft gegeven.

Groetjes, Louisa
Afbeelding
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

In België bestaat ook zo'n gelijkaardig toestel. Het is afgeleid van de russische ruimtevaart. Zelf ben ik één keer naar zo'n arts geweest. Ben nu even zijn naam kwijt. De uitkomsten waren best interessant maar vond de supplementen te duur :(
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
superwoman
Actief lid

Bij kees zijn de supplementen niet zo duur.
Mijn ervaring is dat trouwens ook dat bij sommige de behandeling "betaalbaar" is, maar de winst op de supplementen wordt gemaakt waar je tevens dus ook veel van moet kopen.
Bij Kees is dat helemaal niet zo.
Een x had hij iets nog niet binnen/op voorraad en kon ik ook "thuis" bij de apotheek bestellen.
Kees bleek toch een paar cent goedkoper te zijn. (0.25 of 0.50 ofzo)
Via de trias (verzekering) krijg ik ook nog best veel"behandelingen vergoed.
(dus niet de supplementen)

Hij heeft mijn leven echt veranderd in de positieve zin. Ik ben niet de oude en moet nog steeds rekening houden met mijn lichaam, maar kan nu wel zonder problemen een dagje veel doen zonder weer in een diep gat te vallen. Kan zelfs een paar dagen achter elkaar wat dingen doen, al kan ik dat daarna natuurlijk wel weer een beetje voelen en zorg ik weer voor rust. máár het kán allemaal wel en nogmaals geen diepe dalen meer gehad.
Zeker verjaardagen waren van die dingen die me veel energie koste, maar nu hoef ik nog maar een beetje rekening te houden met de dag erna (dus kan de volgende dag ook nog wel iets doen),terwijl dat eerst een week "straf" kreeg van mijn lijf.

Mijn moeder is ook niet erg gezond - al heeft ze geen ME- en die zweert ook bij Kees.
Afbeelding
superwoman
Actief lid

Heb trouwens nog een leuk voorbeeld.
Kees dacht te zien dat ik een beginnende blaasontsteking had en ik even langs de dokter moest om dat te checken. Ik had nog nérgens last van. Bij de dokter kreeg ik idd de bevestiging dat het een heel licht begin was en moest ik het nog even in de gaten houden. Gelukkig heeft het niet doorgezet, maar vond dat wel heel frappant.

Mijn man heeft zich ook laten checken en de uitkomst was echt heel herkenbaar. Hij heeft een paar behandelingen gehad om wat te optimaliseren.
Ik vind dat Kees niet zijn best doet om je vaak te laten komen. In het begin "moest" ik wel vaak om het virus te doden, maar voelde ook dat het weer tijd was om te gaan. Hij vond het virus ook erg "vast" zitten. Nu ook nog mag ik de afspraken langer van elkaar houden, maar ik wil zelf eerder. Ik voel gewoon het verschil als ik te lang wacht.
Afbeelding
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

De markt van de supplementen is inderdaad een zeer lucratief handeltje.
Dat neemt niet weg dat het toestel zeer accurate informatie gaf.

Bv: Ik had de dag daarvoor mijn spiraal Mirena laten vervangen. Dat wist die arts niet. Het toestel liet zien dat er een onevenwicht in de hormonen was en dat de eileiders gek reageerden.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
mehans
Actief lid

Bericht door mehans »

Wie heeft er ondertussen nog positieve ervaringen met

Die SCIO _ behandeling ?
"Iemand leren om onafhankelijk te groeien, voor zichzelf, is misschien de grootste dienst dat men een andere kan bewijzen"--Benjamin Jowett
dino
Gevorderd lid

Bericht door dino »

Super superwoman dat het weer zoveel beter gaat! Houden zo!

Ben wel benieuwd over wat voor apparaat je het hebt marlene. En wat voor supplementen slik je superwoman (en waarom heeft hij dié bij jou voorgeschreven?)

:D alvast bedankt voor je antwoord! En geniet van het fijnere leven.
blossom
Actief lid

Bericht door blossom »

Daar ben ik ook wel benieuwd naar idd!
Plaats reactie