Ik ben al een poosje niet meer hier geweest

Het gaat erg goed met me én mede daardoor hebben we nu een kinderwens. De kinderwens was er eerder niet, omdat mijn gezondheid dit toch niet toe liet.
Zo'n 2 jaar terug een puppy gekocht en samen met mijn man lukte het om de zorg goed te verdelen en sindsdien ben ik zelfs iets vooruit gegaan, waardoor we de kinderwens gaan doorzetten.Puppy moest er snachts veel uit en die periode heeft ook nog eens lang geduurd, dus dat was een mooie proef.
Ben ondertussen ook al zwanger geweest, maar helaas een miskraam na 11 weken. Er is toen tijdens die zwangerschap ook een grote myoom gevonden.(onzeker of dat de reden was van de miskraam) Deze zat gelukkig buiten de baarmoeder en was zo'n 7 cm.
Eerst een kijkoperatie om het goed te kunnen bekijken en daarna een kijkoperatie om de myoom te verwijderen met een speciaal apperaat.
Nu dus het goeie nieuws, sinds hij weg is, gaat het weer een stukje beter met me

Hoe dan ook, hoop ik dat met mijn ervaring ik ook nog iemand anders kan helpen.
Mocht je last hebben met je menstuate, laat er dan iig naar kijken.
Na de operatie was het wel even afzien, maar dat heeft slechts ruim een dag geduurd waarvan ik zeker ben dat dat CVS/ME klachten waren. Raar soort misselijkheid en ik was aan het (t)rillen.
Pijn van de operatie viel ontzettend mee.
liefs