Ik heb gelijk een vraag heeft iemand ook ervaring met dr van Laar alternatief genezer in amersfoort/hoogland
groetjes christa
Moderator: Moderators
jansenc schreef:de diagnose is gesteld door een internist van het meander amersfoort( na dat ik allerlei bloedonderzoeken had gehad en een gastroscopie en enteroscopie en glutenallergieonderzoek) daarna nog een keer door het Radboud maar over hun therapie was ik niet heel positief en velen met mij niet heb ik inmiddels wel begrepen. Daar ben ik dus niet mee verder gegaan. Dr van Laar doet verschillende behandelingen. Inderdaad de site die je al aangaf orthomoleculair, acupuntuur en ze kijken bij de eerste behandeling wat het beste is. Volgens hem is het ook geschikt voor CVS/ME
Ik ga zeker ook even op de andere lijst kijken van ME/CVS behandelaars
Dan krijg je een officiële diagnose op papier met een behandelplan en dat is voor jou het belangrijkste, toch?De onderzoeksfase in de VermoeidheidPoli wordt volledig vergoed door zorgverzekeraars.
Mag ik je nog een paar vragen stellen?tanja schreef:lees dit toevallig.
een internist in een regulier ziekenhuis welke de diagnose CVS stelt, is dat wel oke voor instantie als UWV?
bedankt voor je reactie !louisa schreef:Hoi Tanja,
Mag ik je nog een paar vragen stellen?tanja schreef:lees dit toevallig.
een internist in een regulier ziekenhuis welke de diagnose CVS stelt, is dat wel oke voor instantie als UWV?
Ben je bij een ME/CVS-vriendelijke internist geweest? Welke (bloed)onderzoeken zijn er gedaan? Op welke gronden heb je de diagnose ME/CVS gekregen? Psychisch of lichamelijk? Zijn andere (ernstige) ziekten uitgesloten geworden?
Groetjes, Louisa