Even voor de duidelijkheid: Ik lees het roddelblad 'Dag Allemaal' nooit! Ik heb dit artikel gekregen van kenissen.
De desbetreffende persoon is een actrice in de vlaamse reeks 'Familie'.
Ze is in behandeling bij Prof. De Meirleir. Het staat niet in het artikel maar ik heb ze al in de wachtzaal zien zitten.
Het uploaden is nogal groot uitgevallen... Anders rechtermuisknop en opslaan als gebruiken. Het zijn 3 afbeeldingen.
Misschien dat CVS meer in de openbaarheid komt, door bekende mensen, en meer geaccepteerd word? Laat ons hopen!
Er staat wel heel wat informatie in, in het artikel en goede informatie.
Ik vind het persoonlijk super dat er weer wordt gesproken over CVS! Hoe meer media aandacht, hoe beter. Dag Allemaal is één van de meest verkochte blaadjes in de krantenwinkels.
Idd, spijtig dat er niet dieper is ingegaan over DML of de behandeling. Maar toch een positief artikel!
hallo ik ben jennifer ben 30 jaar oud en elf jaar al ziek hoe is het nu met jouw wat doe je van medicijnnen gaat het beter bij welke dokter ga je bij laat ons verder iets weten hey
ik ga bij kenny demeirleir heb al zijn testen gedaan doe dieet bij christine toback maar voel geen beterschap met medicatie voor mijn lekkende darm dat ik moet innemen .
ben nog steeds erg vermoeid de voeding dat helpt echt een beetje hoor maar ben al lang ziek .
veel beterschap aan andere mensen die ook de zelfde ziekte hebben sterkte is soms niet gemakkelijk in mijn hoofd wil ik zo veel doen maar lichaam wilt niet mee .
houw van sporten maar dat lukt niet mijn spieren verzuren direcht zelf in rust maak ik al melkzuur aan wat pijnlijk is voor de spieren .
de laatste tijd veel last van maag en hart wie heeft dit ook voor als probleem in begin van de ziekte was het alleen erg vermoeid daarna kwam de spierpijnnen erbij .
groetjes van jennifer
Dank voor plaatsen van het artikel.
Ik vind het vooral goed dat er ook minder extreme vormen van CVS in het daglicht worden gesteld.
Meestal worden de zwaarste gevallen getoond. Hierdoor krijgen de mensen een vertekend beeld.
Ik heb ook een lichtere vorm en kan nog redelijk functioneren. Da's natuurlijk een geluk maar anderzijds
word ik nog minder geloofd.