kaakontsteking en me/cvs
Moderator: Moderators
kaakontsteking en me/cvs
Wie heeft er kaakontsteking gehad, en heeft dit ook te maken met ME/CVS?
Mijn dochter ligt weer plat met nu weer een kaakontsteking.
Mijn dochter ligt weer plat met nu weer een kaakontsteking.
Hope
kaakontsteking en me/cvs
Hoi Flos,
Lijkt me een gevolg van een slecht werkend immuunsysteem, zoals dat bij ME/CVS het geval is.
Heeft de sinusitis-operatie nog wat geholpen?
Sterkte en beterschap voor je dochter.
Miek
Lijkt me een gevolg van een slecht werkend immuunsysteem, zoals dat bij ME/CVS het geval is.
Heeft de sinusitis-operatie nog wat geholpen?
Sterkte en beterschap voor je dochter.
Miek
Hoi @miek, ja ik zat ook te denken aan haar slecht werkend immuunsysteem. Ze heeft ook pas weer een sinusitis gehad 2 mnd na haar operatie. Ik snap er niets van dat er bij de huisarts nog geen bel gaat rinkelen. Laat in de middag heeft ze er koorts bij gekregen.
Na de operatie het heeft lang geduurd maar haar hoofdpijn is voor een groot gedeelte weg. Gelukkig ze kan weer wat lezen.
Bedankt @miek voor jullie alle goeds.
Na de operatie het heeft lang geduurd maar haar hoofdpijn is voor een groot gedeelte weg. Gelukkig ze kan weer wat lezen.
Bedankt @miek voor jullie alle goeds.
Hope
Hallo,
ik heb niet echt een kaakontsteking gehad (denk ik) maar mijn kaken voelen wel pijnlijk en dik en warm als ik teveel dingen gegeten heb waarvoor ik intolerant ben, nl. gluten of koemelk, als ik dit dan weer goed laat, is de pijn snel weg, wat ook helpt, is omega 3- olie.(heb ik altijd bij de hand)
ik heb niet echt een kaakontsteking gehad (denk ik) maar mijn kaken voelen wel pijnlijk en dik en warm als ik teveel dingen gegeten heb waarvoor ik intolerant ben, nl. gluten of koemelk, als ik dit dan weer goed laat, is de pijn snel weg, wat ook helpt, is omega 3- olie.(heb ik altijd bij de hand)
ik ben onlangs ook bij de kaakchirurg
en kno arts geweest
omdat mijn neus gezicht en neus en tanden pijn deed en nog steeds
ze vertelde mij dat het met iritatie van de zenuw te maken heeft
en met een slecht immuun systeem te maken heeft
volgens mijn arts heeft het een en ander met ME temken
flos sterkte met je dochter
ik hoop fat ze zich gauw weer wat beter voelt
liefs van alie
en kno arts geweest
omdat mijn neus gezicht en neus en tanden pijn deed en nog steeds
ze vertelde mij dat het met iritatie van de zenuw te maken heeft
en met een slecht immuun systeem te maken heeft
volgens mijn arts heeft het een en ander met ME temken
flos sterkte met je dochter
ik hoop fat ze zich gauw weer wat beter voelt
liefs van alie
bedankt Alie en Henny, ja mijn dochter is tot haar 14 jaar bijna nooit ziek geweest en NU.
Ik snap er niets van dat de huisarts geen verband ziet tussen ME en iedere keer die ontstekingen, of hij wil het niet zien.
de volgende keer als er weer eens iets is met Evi zal ik het er toch eens over hebben, dit kan toch geen toeval zijn.
Liefs van Flos
Ik snap er niets van dat de huisarts geen verband ziet tussen ME en iedere keer die ontstekingen, of hij wil het niet zien.
de volgende keer als er weer eens iets is met Evi zal ik het er toch eens over hebben, dit kan toch geen toeval zijn.
Liefs van Flos
Hope