Vermoeidheidcentrum Lelystad

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
truusje
Beginner

Bericht door truusje »

Ik lees heel weinig over mensen met ervaringen met het Vermoeidheidcentrum in Lelystad. Ik zelf heb hier inmiddels een maand of 4 ervaring mee. Helaas lijkt het wat mij betreft op pure geldklopperij. In het begin lijkt het nog wat maar zodra je eenmaal betaald hebt besta je niet meer. Antwoorden op vragen duren heel lang of komen zelfs helemaal niet.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Amaike
Donateur
Donateur

Bericht door Amaike »

Hoi Truusje,

Ik heb al een heel verhaal getikt over Lelystad:

Mijn ervaring met Lelystad

Ik heb pas gehad dat ik een paar keer geen antwoord kreeg op mijn vragen... Dacht ik.

Bleek dat ze nieuwe collega's hebben aangenomen, en hun mail kwam in mijn spam. Misschien een idee om die te controleren? Want die antwoorden waren wel gewoon binnen een goede tijd aangekomen, en de rest van de mailtjes die ik ontvang ook altijd.
truusje
Beginner

Bericht door truusje »

Zoals het bij jou in het begin was, was het bij mij ook. Ik dacht eindelijk iemand gevonden te hebben die je serieus neemt. Een Spam filter heb ik volgens mij niet, dus ik denk niet dat de antwoorden daar zijn blijven hangen. Bovendien heb ik vaak om antwoord op mijn mail gevraagd, dan hadden ze dat mailtje net zo goed nog een keer kunnen sturen.

Nou ja, ik ben blij dat jij er wel een goed gevoel bij het.
Bente
Gevorderd lid

Bericht door Bente »

Ik heb altijd heel snel antwoord. Pas nog een paar mailtjes gestuurd en binnen en dag had ik antwoord terug van de coach en het was ook al voorgelegd aan de internist.
Dus mijn ervaring is wel goed.
Misschien moet je een keertje bellen en vragen waar het aan ligt?
Plaats reactie