Alie schreef:ik hoop dat we ons zelfvertrouwen houden
het kost je zoveel energie om er anders over te denken
ik ben ondanks al mijn pijn en narigheid blij dat ik er ben
en dat na zoveel jaar ,ik heb een verhaal gelezen in het ME CVS blad van de stichting
over een vrouw van over de tachtig die sinds de oorlog 1940 1945 ME CVS
heeft, en ondanks haar narigheid geniet van het leven
laat je niet gek maken ,er zijn nog steeds leuke dingen
en probeer er van te genieten ook al is het nog zo klein ik ben ook wel een depressief ik hb het de laaste tijd en nog steeds behoorlijk zwaar
maar ik ben blij voor mijn kinderen en man dat ik er ben

ik snap percies wat je bedoelt.
ik zag een vrouw in het ziekenhuis van wie dr ledenmaten dr af moesten omdat ze een zware acute zeldzame vorm van reuma had.
en ze was vriendelijk en vrolijk en ze maakte wat van dr leven!
1 grote bron van inspiratie.
ik baal dr zelf ook van dak cvs heb maar ja het is niet anders en als ik dan die vrouw bekijk van wie dr ledenmate afstierven dan heb ik het lang zo slecht nog niet.
cvs is voor mij een hindernis of beter gezegd een uitdaging een uitdaging om iets van mn leven te maken
@ verlorengezondheidsman
deze houding van jou lost niks op.
kijk eens om je heen iedereen leeft gewoon verder.
het leven gaat door ook als je ziek ben.
je hebt eigenlijk maar 2 opties
of je blijft zo zitten en je doet wat je nu doet
of
je neemt de controle weer terug over je leven
je leven is niet voorbij omdat je ziek ben.
kijk eens naar de gezondheidszorg er worden elke dag medicijnen uitgevonden ik heb een prachtig stukje op deze website ergens gelezen over dat er misschien wel wat is gevonden. je hebt enorm veel therapieen
je kan ook proberen anders te eten bijv. minder vet en minder zoet en meer gezond.
probeer iets maar laat je niet op je kop zitten.
er is altijd wel iets wat een beetje helpt bijv. ik heb 6x per dag ontbijtgranen gegeten dat hielp wel echt goed maar ik werd dr een beetje misselijk van. ben dr ff meej gestopt voor een ab kuur waar ik me eigenlijk ook een stuk beter bij voel.
komt allemaal goed joh maak je niet te druk das alleen maar slecht voor je ik had gelezen dat 1 op de 3 mensen beter wordt das een grote kans dat jij 1 van de 3 bent
Life isn't about the breaths we take, it's about the moments that take our breath away.