medicijn normix / vakantie

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
tavy
Actief lid

Bericht door tavy »

Er zijn wat mensen die het medicijn Normix op hun behandelplan hebben. Dit is echter duur en niet zo makkelijk te verkrijgen.

In Italie is het vrij verkrijgbaar, zijn er onder ons mensen die overwegen om het daar te gaan halen en er een kleine vakantie aan te koppelen.....?

Tavy
evaluna
Beginner

Bericht door evaluna »

Hoi Tavy,

Op vakantie gaan zit er voor mij al een tijdje niet meer in, daarmee kan ik je dus niet helpen.

Naar aanleiding van je vraag ben ik wel op zoek gegaan naar online Italiaanse apotheken. Zeker dat het daar niet op voorschrift is?

Hier vragen ze bv 15 EUR verzendingskosten naar Ned/België
http://eshop.farmaciaassarotti.it/catal ... /7985.html

Generieken kan je ook vinden:
https://www.inhousepharmacy.vu/p-1429-r ... ximin.aspx, maar die komen van de andere kant van de wereld...

Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd, mijn voorkeur gaat wel naar Italië, maar die post daar is niet zo betrouwbaar (in het verleden toch niet, misschien verbeterd). Het zijn de originele en binnen EU heb je normaal toch vrij verkeer van goederen, tenzij er voor medicijnen aparte regels bestaan?

succes!

ik slaag er niet in dit te posten, ik laat het dan maar zo, heb er nu geen zin meer in...
tavy
Actief lid

Bericht door tavy »

Dankje evaluna voor je berichtje en het uitzoeken van apotheken!
Bestellen is zeker ook een optie, maar of dat veilig is en zomaar door de douane kan...?
begrijp ik goed dat jij ook op zoek bent naar Normix?
anne-sophia
Actief lid
Contacteer:

Bericht door anne-sophia »

Hai Tavy,

Ik ken Normix niet, ik ga er een sop google. Toen ik bezig was met IVF, bestelde ik de dure spuiten in Frankrijk. Op een gegeven ogenblik kon dat echter niet meer, omdat de Franse apotheek niet meer aan Duitsland (daar woon ik) leveren mocht. Dat was in de tijd rond 2008/2009. Ik geloof niet dat medicijnen zomaar over EU-grenzen verstuurd mogen worden. Ik zou dus maar lekker op vakantie naar Italië gaan!:) En als ik na wat gegoogle denk dat ik ook wat aan die Normix zou kunnen hebben, gaan we gewoon gezellig samen! :)
tavy
Actief lid

Bericht door tavy »

Goed idee Anne Sophia! :lol:
Plaats reactie