cbd

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
logos
Beginner

cbd

Bericht door logos »

Hallo.

Mijn naam is addy, en ik ben bezig mensen te verenigen om gezamenlijk medicinale cbd olie te maken.
Dit omdat de prijzen van leveranciers, of het de drogist betreft of de koffieshop op de hoek, veel te hoog zijn. U kunt mij een mail sturen. Geld verdienen is niet mijn doel. addywest@msn.com, addy westbroek op facebook. Ik heb kinderen en mijn vader had alzheimer, hij maakte een einde aan zijn leven twee jaar geleden, twee maanden na mijn vader overleed mijn moeder Zij had veel pijn en leed aan Parkinson. Mijn vriendin heeft cvs/me. Het helpt haar functioneren en individueren. Groet van addy
asje
Donateur
Donateur

cbd

Bericht door asje »

Hoi addy,

Hoe bedoel je 'gezamenlijk maken'?
Life smells...
logos
Beginner

cbd

Bericht door logos »

Hallo,
Zodat we weten welke (biologische)bladeren er in gaan en er geen misverstanden ontstaan over de sterkte en verhoudingen, noch over de winstmarge. Vertrouwen is cruciaal. groeten, Addy
Iedereen mag alles vragen hierover, ik wil niets verbergen. Het is gewoon een medicinaal kruid. Wel mooi, de 7777ste post.
asje
Donateur
Donateur

cbd

Bericht door asje »

De olie is hier bekend. Maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met 'samen maken'?? Wat wil je precies?
Life smells...
semma
Gevorderd lid

cbd

Bericht door semma »

asje schreef:De olie is hier bekend. Maar ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met 'samen maken'?? Wat wil je precies?
Geld storten.
feuer
Actief lid

cbd

Bericht door feuer »

asje schreef: Hoe bedoel je 'gezamenlijk maken'?
Ik denk dan aan zoiets: https://www.greatcardcompany.nl/zaterda ... -copy.html

De grondstof (plant) kan je zelf kweken, de aanschaf van de cannolator is niet heel goedkoop, maar nou ook weer niet heel duur, is immers eenmalig.

Daarnaast bestaat er al een organisatie die op deze manier biologische thc-olie verkoopt: http://thc-olie.nl/

Toch veel succes met je project!
asje
Donateur
Donateur

cbd

Bericht door asje »

Hm, zou kunnen. Maar je kunt het ook gewoon bestellen idd, ook bij Stichting mediwiet, scheelt een hoop moeite.
Life smells...
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Interessant.

Ik wens jullie veel succes, maar ik krijg mijn zoon helaas (voorlopig) niet aan de "dope"!
Plaats reactie