Sorry dat ik off-topic ga maar ik ben van plan cgt te volgen.
Niet omdat ik in de verwachting ben dat het gaat helpen. Maar uit noodzaak.ik,moet namelijk ergens kunnen rusten. En psych-begeleid wonen zou een oplossing kunnen zijn. Niet dat mijn ziekte psychologisch is naar mijn gevoel. Zelfs niet omdat ik na jaren ziek zijn en niet genezen of zelfs verslechteren de weg bijster ben. (hoewel ik wel iemand nodig heb om mee te spreken, en psyche zou daaarin van pas kunnen komen. Ma tis geen alternatief voor mijn behandeling.) maar omdat ik moet kunnen uitslapen. Mijn nieuwe behandeling heeft me al drie keer naar de apotheker doen wandelen. Zij het een korte wandeling. Een keer doen winkelen, zij het kort in de avond, wanneer ik mij het sterkst voel. En van een uur wandelen snachts(-+10U) een regel gemaakt heeft ipv uitzondering. Daarom. Omdat ik het herstel heb kunnen voelen. Omdat ik zelfs overdag spontaan begon recht te zitten en wist dat het einde nabij was. Licht aan het einde van de rit. Helaas hebben anderhlve week slechte slaap dit allemaal ongedaan gemaakt. Ben terug bij start, en dat maakt me wanhopiger dan tevoren. Dus i, overweeg een opname. Mijn dokter zij dat begeleid wonen in die woningen gelinkt aan de psychiatrie in geel een goede optie zou zijn. Hij heeft gezegd dat er patienten zijn die daar tevredenover waren. Ik weet het niet vrienden. Wat denken jullie. Ik moet echt snel een rustig bestaan opbouwen.