Nu kan het toeval zijn, gewoon een wat betere dag door de enorme nachtrust (werd pas half 2 wakker :O ) Maar het kunnen ook de kousen zijn natuurlijk

Moderator: Moderators
Helemaal mee eens, vooral omdat het een mannenmaat is. Mannen hebben toch meestal wat rechtere benen. Vrouwen hebben meer ronde vormen.bloemetje schreef:Ms heeft Star gewoon bolle kuiten en dunne knietjes? En wellicht gaat het over nadat de sokken eens zijn gewassen? Ik zou het nog een paar dagen proberen, hoor Star. Wie weet gaat het dan gewoon goed?
Doe ik soms wel en soms niet. De afgelopen dagen toevallig niet. Ga het nu maar proberen, eens kijken wat het resultaat is.bloemetje schreef:Krukje eronder en benen omhoog?ariadne schreef:Mijn eerste indruk is dat de kousen lekkerder zitten bij staan en lopen, dan bij stil zitten. Laat ik nou net dat laatste veel doen![]()
Dit staat op de website:asje schreef:Heeft één van de testers hier normaal ook altijd brandende benen waarbij je normaal juist niets aan je benen kunt velen (behalve als het koud is)?
Ik weet natuurlijk niet hoe dat voor jou in de praktijk uit zou pakken. Ik heb zelf bijna altijd koude voeten en kuiten. Ik vind ze niet echt warm, behalve als ik ze net aan heb. Na een poosje worden m'n voeten kouder.Temperatuur en vochtregulering
Door speciale garens toe te passen wordt vocht sneller afgevoerd van de huid en verdampt aan de buitenkant van de kous en broek. De temperatuur op de huid daalt hierdoor met ca. 3 graden.
Bron: http://www.sportcompressiekousen.nl/merken/cep.html#6
Deze kousen zijn een stuk dunner dan gewone steunkousen. De druk is daardoor ook veel minder. Maar natuurlijk altijd zelf goed voelen of het nog comfortabel voelt of niet. Ik zou ze niet 24 uur per dag aanhouden en dat was ook niet wat Visser adviseerde. Hij wilde volgens mij alleen maar duidelijk maken dat het geen kwaad kan om ze langere tijd aan te houden.josje15 schreef:ik gebruik die kousen niet, maar lees op FB dat mensen die 24-uur bedlegerig zijn slecht op die kousen kunnen reageren.
Of dat ze uit moeten als je ligt.
Wees voorzichtig en vraag het na of hou het in je achterhoofd.