louisa schreef:Hoi Hubertus,
Partijen/mensen zijn wel bezig met ME/CVS. Zie: onderstaand bericht uit Medisch Contact. Er zijn veel partijen bij betrokken en het kost, helaas, heel veel tijd om zaken op een rij te krijgen.
Ontwikkeling CVS-richtlijn krijgt doorstart
Gelinkt naar artikeldatabank + Aanvulling ZZ: Lees dat ze NICE promoten = CGT + GET , corrupte boel
Zuiderzon dat heb ik gelezen en daar word je inderdaad niet vrolijk van
Groetjes, Louisa

Hoi Louisa,
Hoe de dames & heren werken dat weet ik als geen ander, ik heb mijn weet van de reguliere stappen hoe je eigenlijk de ambtelijke molen moet benaderen. Maar de petitie is al bijna een jaar geleden en dan de ervaring die ik met hun heb gehad lieten ze me anderhalf jaar in de wachtkamer zitten. Onder tussen ik maar vragen hoe zit het nu, weet het nog niet zij de ambtenaar. Daarna kon ik mijn voormalig winkelbedrijf sluiten, jaren lang werken zo maar te niet gemaakt door het niet echt functioneren van de ambtelijke molen.
Het afgelopen jaar heb ik het ministerie van binnenlandse zaken moeten vragen om een juridische ambtenaar een wet uit te leggen omdat zij op een onterechte manier een vordering naar mijn vrouw maakte. Ondertussen toen ze de weet van de wet had gekregen wou ze alsnog vorderen, toen ik dat Den Haag meedeelde vroegen die zich ook af waar ze daar mee bezig waren.
Ja ik weet dat het niet veel zal uit halen om op mevr. Bussemaker te reageren maar kan ze achteraf niet zeggen dat we haar gepasseerd zijn.
Hier in Nederland zijn veel te veel van die aanspreek punten waar de mensen afhankelijk van zijn, dat werkt niet of veel te traag. Verder heb je dan ook nog eens het risico dat A niet weet wat B heeft gezegd en werken ze net langs elkaar door.
Nee nog even nadenken over het hoe & wie als dat hier het beste aangesproken kan worden, maar op de uitlatingen van mevr. Bussemaker moest eigenlijk een ieder die er door gedupeerd wordt reageren.
Dus reageer en wacht nog eens even met wat ik aan info nog binnen haal, dan zien we wel verder.
Groetjes,
Hubertus53.
Ons lijden zal eens ons voordeel zijn.