Maar in ieder geval al handig dat ge dan toch weer iets hebt dat slecht is voor u en ge kunt vermijden hé.
Moderator: Moderators
Ik mag ook geen melk, want ik ben intolerant voor caseïne, een melkeiwit.Ik scoorde ook negatief op beide blaastesten. Maar ik mag alsnog geen melk(producten) omdat ik intolerant bleek voor wei.
Ik ben een flinke sprong vooruit gegaan binnen 2 maanden na de start. De eerste 6 weken heb ik een flinke maagdarminfectie gehad, die toevallig of niet, samen viel met de start van mijn dieet.eine kleien frage, hoe verloopt de start van de meesten bij de meirleir?
Ga je eerst wat achteruit omdat de behandeling zwaar is en krijg je dan een opleving?
Krijgt nagenoeg iedereen b12?
Tegen mij zei hij, dat ik op 9 maanden van achteruitgang moest rekenen. Dus de eerste 9 maanden dat ik alle voorgeschreven medicijnen zou nemen. Pas daarna zou er verbetering kunnen komen. Ik ben nu 4 maanden met de medicatie bezig en ik voel me inderdaad slechter dan vóór de behandeling.tavy schreef:
Ga je eerst wat achteruit omdat de behandeling zwaar is en krijg je dan een opleving?