"Mobiele telefoon" in been

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

on4kkpt
Actief lid

Bericht door on4kkpt »

@molletje:

Perfect voor u, en op MS is dat ook getest, welke arts en woonplaats heeft dan B12 deficientie uitgesloten, dat zou ik graag willen weten dan kan ik die anderen ook aanbevelen. In Belgie is maar 5% bekwaam. Dan kan ik die aan mijn beperkte lijst toevoegen. mijn HA wil geen nieuwe patienten meer. met 2 van mijn 3 stiefkinderen kan ik bij haar ook niet terecht, ik ben al bij haar met mijn 3 kids en 1 stiefdochter, patienten stop. De vraag is groot namelijk.

Greetz Ing Berry van der Looij
Vrijheid van meningsuiting Verdrag van Geneve 1970.
Molletje
Gevorderd lid

Bericht door Molletje »

on4kkpt schreef:@molletje:

Perfect voor u, en op MS is dat ook getest, welke arts en woonplaats heeft dan B12 deficientie uitgesloten, dat zou ik graag willen weten dan kan ik die anderen ook aanbevelen. In Belgie is maar 5% bekwaam. Dan kan ik die aan mijn beperkte lijst toevoegen. mijn HA wil geen nieuwe patienten meer. met 2 van mijn 3 stiefkinderen kan ik bij haar ook niet terecht, ik ben al bij haar met mijn 3 kids en 1 stiefdochter, patienten stop. De vraag is groot namelijk.

Greetz Ing Berry van der Looij
Ik heb van het VermoeidheidCentrum Lelystad een hoge dosis B12 gehad.
Bij mijn laatste bloeduitslag lag de waarde op 1475.
Mijn calcium was doormiddel van medicatie weer op normale waarde gestegen.

Dat was het enige wat uit de laatste bloedonderzoek is gekomen.
Voor de rest geen afwijkingen.
Er zijn via de internist iets van 10 buisjes bloed bij me afgenomen.

Ik ben op advies van de internist gestopt met alle supplementen omdat ze geen effect hebben op mij.

Een paar jaar terug had ik een vit. D tekort zover ik weet is hier toen niets mee gedaan. Geloof dat ik zelf supplementen heb genomen.
In ieder geval heeft het bloedonderzoek dit niet meer aangewezen.

Ik krijg a.s. donderdag een MRI scan van mijn hoofd om te kijken of ik MS heb. De andere testen waren negatief, alleen dat ik overgevoelig ben op neurologisch gebied.

Ik ben bij een neuroloog in Almere in Nederland geweest.
Ik heb hem niet verteld dat ik de diagnose ME/CVS heb.
Ik wilde een objectief, nieuw beeld hebben.

Berry, je loopt toevallig niet bij Karel?

Groetjes,

M.
on4kkpt
Actief lid

Bericht door on4kkpt »

ik verwar je blijkbaar met iemand anders uit Schoten.

heb je die dosis gehad zonder dag B12 deficientie is uitgesloten? dan zal je moeten wachten tot die weer gezakt is onder 150, maar zakken zal die tot zeker laag normaal, ben ik 95% zeker van.

Ik ben gezakt voor het ME examen (blz 4 ESME aanbeveling).

Ik hou mij vooral bezig de "vergeten ziekte" en die is erg belangrijk, mogelijk heeft 50% of meer er baat bij,
***beschuldigingen verwijderd. mod.

Greetz Ing Berry van der Looij.
Vrijheid van meningsuiting Verdrag van Geneve 1970.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

@Berry Nu draai je echt door. Voordat jij hier kwam werd steeds de suggestie gedaan aan nieuwe mensen B12, d en andere zaken te laten onderzoeken. En hier beschuldig je de moderaters/ de site terwijl het helemaal aan jezelf ligt omdat je een drammer bent. Kom nou toch.
Life smells...
kel
Actief lid

Bericht door kel »

Ook veel last van spiertrillingen. Daar begon mijn ziekte mee! dacht eerst aan BFS Benigne fisciculatiesyndroom. Liep bij Neuroloog. Is ongeveer hetzelfde maar dan milder als FM, toen kwamen er meer klachten bij en dus diagnose uiteindelijk ME. De ene tijd zijn de klcahten erger dan andere keer. Neem hoge dosering magnesium en Multi anders tril ik 24/7 echt overalllll ! zelfs in mijn hoofd bij mijn slaap nog wel spieren die je ziet trillen (erg akelig!) maar heb ook het idee als ik weer ergens allergisch voor wordt / intolerant dat het dan weer erger wordt... dus zal vast iets met darmen te maken hebben.
gezondverstand
Actief lid

mobiel in je been

Bericht door gezondverstand »

dit zijn typische verschijnselen die horen bij lyme!
kel
Actief lid

mobiel in je been

Bericht door kel »

@ gezondverstand! ik heb in nederland een lyme test gehad! en een aantal in duitsland daar zijn ze vele malen beter! ben getest op alle soorten teken zijn meer die lyme veroorzaken met antistoffen en met pcr kweek! en overal kwam er negatief uit! ook niet onderuidelijke diagnose nee 100% niet! dus komt toch ook bij ME of FM voor hoor!
Eressea
Moderator
Moderator
Contacteer:

mobiel in je been

Bericht door Eressea »

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Plaats reactie