jansenc schreef:john je geeft zelf aan dat je het houdt tot wanelen en zo dus niet te inspannend maar dat kan ik dus niet rijmen met die 25 km schaatsen
Daar stond ik zelf ook versteld van, was niet de bedoeling om zover te gaan, zou een stukje gaan schaatsen. Tempo en tijd die je er voor neemt is in deze ook belangrijk. En ik heb mn maximale hartslag goed in de gaten gehouden, zoals ik al eerder heb gemeld.
jansenc schreef: daarnaast zeg je zelf al er moeten geen conclusie getrokken worden Deze man doet dat zelf duidelijk wel Hij twittert over vergoeding en lobbyen in den haag en bij de zorgverzekeraar maar rept niet over al die mensen die er veel slechter van geworden zijn en ik ken er diverse . dat maakt mij boos en ook erg wantrouwend
Wees blij dat hij bezig is met een lobby. Hij doet er alles aan om deze therapie in het basispakket te krijgen zodat een ieder die het wil het kan "proberen"!!
Van de 10 personen die na mij zijn gestart, loopt bij iedereen de behandeling nog. Het is dus te vroeg voor conclusie's. Hij plaatst hier op mecvs.net ook geen berichten, dat doen wij patiënten die erg tevreden zijn!! Op pagina 2 van dit onderwerp staat trouwens ook een negatief bericht, dus daar is ook ruimte voor!!
...m od
jansenc schreef: het is prachtig dat het bij jou helpt en nog een maar mensen maar deze man blaast de resultaten op als zijnde super terwijl er nog helemaal niet zoveel mensen getest zijn nog lang niet iedereen vooruit gaat zelfs erg achter uit den dat moeten mensen ook weten dan kunnen ze zelf een keuze maken
Ik ben ook blij dat ik als "proefpersoon" deze therapie gestrart ben, hoop zo uit mn ellende die de ziekte ME me geeft te komen. Hij is enorm betrokken bij de patiënten (verwijs je nogmaals naar pag. 2). Deze man steekt zn nek uit voor ME patiënten, in de hoop hen "kwalieteit van leven"te geven. Hij heeft nooit verkondigd ME te kunnen genezen.
Kritisch zijn is prima, maar ik wil je nogmaals vragen je aan de feiten te houden. Niet zelf conslusies te trekken die je niet kan trekken zonder de achtergrond aan iemand te vragen.
En natuurlijk ieder maakt zijn eigen keuze of hij wel of niet iets wil proberen om hopelijk iets op te knappen.