Boeiend onderwep.
Ik ben nogal een party-boy geweest , en dacht dat het eventueel aan dingen lag die ik tot mij heb genomen toen ik nog jonger was
Had het bij dokter Vermeulen voorgelegd. En die vond het natuurlijk uiterst merkwaardig.
Ik dacht dat ik eventueel dus ergens anders last van had omdat het volgens hem niet bij CVS hoorde.
Anyways, bij mij is het zo begonnen dat ik op straat liep en alles begon te draaien. Zag ontzettend wazig en dat is nu al 4 jaar zo.
Natuurlijk is er de vermoeidheid en concentratie problemen. Maar het gezichtsvermogen is wel het lastigste.
Dit is dus ook de reden dat ik niet echt werk want hoe meer ik mij inspan ( dat kan werkelijk alles zijn ) des te erger wordt het.
Ik begin dan nog minder te zien en alles begint als een gek te draaien.
Ik kan er niet van op aan wanneer het gaat verergeren.
Ik probeer het altijd aan mensen uit te leggen dat ik met net voel ofdat ik koort heb zonder verhoging.
Daar zou je het mee kunnen vergelijken?
In het begin was het behoorlijk scary. Omdat als ik dan op straat liep kon ik alle indrukken gewoon niet aan. En dan kan je niet even gaan zitten . Helpt gewoon niet echt.
Het is eigenlijk ook de reden geweest waarom in het begin veel liever 's avonds wat langer op bleef dan 's ochtends vroeg op te staan want het licht is gewoon te sterk.
Mijn ogen zijn ook getest en die waren, bijna jammer genoeg ,goed. Wie weet had ik dan er wat aan kunnen doen.
Maar zoals met alles ben ik ' gezond' .
Soms denk ik wel een van " Als andere mensen zouden zien wat ik zie zouden ze helemaal gek worden"
Het is net of alles de hele dag aan het draaien is. Alsof ik al niet genoeg vermoeid ben , zit ik ook nog in een 24 hours draaiorgel.