Oproepje: stem op de site van Sire!
Moderator: Moderators
Hey Chavon,
Dan is het inderdaad niet gelukt. Je kunt het het beste dan nog een keer proberen. Mocht het dan nog steeds niet lukken, stuur me dan je e-mail adres en je naam dan zal ik voor je stemmen en dan krijg je het mailtje alsnog. Het kan echter ook zijn dat het mailtje bij je ongewenste berichten is terecht gekomen. Dat gebeurt nog wel eens als je hotmail hebt.
Groetjes,
Linda
Dan is het inderdaad niet gelukt. Je kunt het het beste dan nog een keer proberen. Mocht het dan nog steeds niet lukken, stuur me dan je e-mail adres en je naam dan zal ik voor je stemmen en dan krijg je het mailtje alsnog. Het kan echter ook zijn dat het mailtje bij je ongewenste berichten is terecht gekomen. Dat gebeurt nog wel eens als je hotmail hebt.
Groetjes,
Linda
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
Inmiddels staan we niet meer in de top 10 met meest stemmen vandaag, waar we de afgelopen dagen we in hebben gestaan. De onderwerpen onder ons staan daar echter wel in. Dus we moeten nog even alles op alles zetten om te voorkomen dat we uit de top 5 gaan vallen. Als iedereen familie en vrienden vraagt of zijn hun familie en vrienden willen vragen om ons te steunen moeten we die laatste paar stemmen die we zo hard nodig hebben nog wel kunnen binnen halen.
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
HELP: zie ik het nou verkeerd of hebben ze de de einddatum veranderd.... Ik vrees dat er tot de 25ste gestemd kan worden... Nu maar hopen dat we het zo lang gaan uit houden...
Tja, ik vrees dat het enige dat er op zit is nogmaals alle familie en vrienden spammen of zij ook hun familie en vrienden willen vragen voor ons te stemmen. We hebben echt meer stemmen nodig willen we het nog 5 dagen langer uit houden...
oproepje
Hoi,
Heb ook alle kennissen opgeroepen om te stemmen.
Vind het wel grappig dat mensen "dierenmishandeling" belangrijker vinden dan "cvs"
Zegt dat iets over ons?
Groetjes,
Dirk
Heb ook alle kennissen opgeroepen om te stemmen.
Vind het wel grappig dat mensen "dierenmishandeling" belangrijker vinden dan "cvs"
Zegt dat iets over ons?
Groetjes,
Dirk
oproepje
Jah dat klopt zeker,, maar wel een extra reden dat wij moeten winnen! Blijkbaar weten ze gewoon te weinig over ME, anders zouden we al weken op nummer 1 staan haha!
Achjah,, en dierenmishandeling op nummer 1.. is dat niet net zo iets als "wordpease" in films met miss verkiezingen
Achjah,, en dierenmishandeling op nummer 1.. is dat niet net zo iets als "wordpease" in films met miss verkiezingen

Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!