Oproepje: stem op de site van Sire!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Alie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Alie »

he verdikkie nog aantoe
ik heb geen mensen meer
kom om op mensen vraag aan iedereen die je kent
of ze willen stemmen
we moeten naar boven
Shavonne
Gevorderd lid

Bericht door Shavonne »

hoi,
ik had het weekend gestemd en geen mailtje ontvangen, is het dan niet gelukt?
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

Hey Chavon,

Dan is het inderdaad niet gelukt. Je kunt het het beste dan nog een keer proberen. Mocht het dan nog steeds niet lukken, stuur me dan je e-mail adres en je naam dan zal ik voor je stemmen en dan krijg je het mailtje alsnog. Het kan echter ook zijn dat het mailtje bij je ongewenste berichten is terecht gekomen. Dat gebeurt nog wel eens als je hotmail hebt.

Groetjes,

Linda
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Nog twee dagen dit moet te doen zijn toch?
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

Inmiddels staan we niet meer in de top 10 met meest stemmen vandaag, waar we de afgelopen dagen we in hebben gestaan. De onderwerpen onder ons staan daar echter wel in. Dus we moeten nog even alles op alles zetten om te voorkomen dat we uit de top 5 gaan vallen. Als iedereen familie en vrienden vraagt of zijn hun familie en vrienden willen vragen om ons te steunen moeten we die laatste paar stemmen die we zo hard nodig hebben nog wel kunnen binnen halen.
"Falling in love is not at all the most stupid thing people do - but gravitation cannot be held responsible for it" <Albert Einstein>
Nienke
Actief lid

Bericht door Nienke »

Hey!
Vandaag niet in de top 10 qua meeste stemmen, maar: Wel op nummer 4!
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

Ja klopt, hopelijk houden we dat nog twee dagen vol!
sterre
Gevorderd lid

Bericht door sterre »

Ik weet niet of iedereen hier het nut van inziet. Maar dit betekend (als we winnen) meer bekendheid over onze ziekte. En dit hebben we zo broodnodig nadat ze alles geprobeerd hebben in de doofpot te stoppen. Zet hem op!!!!!!
Nienke
Actief lid

Bericht door Nienke »

Jah, we hebben het echt verdient als we winnen! We krijgen zoveel onbegrip en ontkenning van mensen om ons heen/artsen.. En we hebben met zn allen er zoveel mogelijk aan gedaan zodat we in de top 5 kwamen en blijven!

Nog 12 uurtjes!
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

HELP: zie ik het nou verkeerd of hebben ze de de einddatum veranderd.... Ik vrees dat er tot de 25ste gestemd kan worden... Nu maar hopen dat we het zo lang gaan uit houden...
Nienke
Actief lid

Bericht door Nienke »

pff, balen zeg! :@ Het klopt, je hebt het goed gezien.. Ik hoop echt dat het zo blijft!
Alchemist
Actief lid

Bericht door Alchemist »

Tja, ik vrees dat het enige dat er op zit is nogmaals alle familie en vrienden spammen of zij ook hun familie en vrienden willen vragen voor ons te stemmen. We hebben echt meer stemmen nodig willen we het nog 5 dagen langer uit houden...
Nienke
Actief lid

Bericht door Nienke »

Hey!
We staan op nummer 4 en stonden vandaag op de 2e plaats met meeste stemmen!

Misschien blijven we toch staan,, hoop het echt!

Groetjes, Nienke
orchidee
Actief lid

oproepje

Bericht door orchidee »

Hoi,
Heb ook alle kennissen opgeroepen om te stemmen.

Vind het wel grappig dat mensen "dierenmishandeling" belangrijker vinden dan "cvs"
Zegt dat iets over ons?
Groetjes,
Dirk
Nienke
Actief lid

oproepje

Bericht door Nienke »

Jah dat klopt zeker,, maar wel een extra reden dat wij moeten winnen! Blijkbaar weten ze gewoon te weinig over ME, anders zouden we al weken op nummer 1 staan haha!

Achjah,, en dierenmishandeling op nummer 1.. is dat niet net zo iets als "wordpease" in films met miss verkiezingen :P
Plaats reactie