dino schreef:Ik vind dat je moet kijken naar wat bij jezelf van toepassing is; hoe je je er zelf bij voelt. Niet baseren op extreme filmpjes . Hoe waar ze ook zijn.
En als ik mezelf daarin nou herken?
Dat ik en @Petraroos aangeven dat ons leven als een hel is, dan hoef jij dat niet extreem te vinden maar wij toch zeker zelf wel?
Laatst gewijzigd door cansada op 28 mar 2011, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
verlorengezondheidman schreef:"XMRV/MLV-retrovirustest; wat is waarschijnlijker vals-negatieve uitslagen of vals-positieve uitslagen..?"
@VGHM, volgens een verpleger is een vals-negatieve uitslag waarschijnlijker:
“Volgens verpleger zeker overdraagbaar omdat het bij koppels is vastgesteld. Maar er wordt nog veel onderzoek naar verricht.
Kan deze test ook vals-negatief zijn ?
Ja, als je immuunsysteem niet werkt !” door @Senna:
Zover was ik nog niet gekomen,... met het lezen wel te verstaan. Weet jij wat er vandaag in de lucht hangt? Geef mij het voorjaar maar dan al dat gekissebis over en weer: http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... html#93111
verlorengezondheidman schreef:"XMRV/MLV-retrovirustest; wat is waarschijnlijker vals-negatieve uitslagen of vals-positieve uitslagen..?"
@Cansado,
Eerlijk is eerlijk; eigenlijk zit hier ook een cynische ondertoon aan vast, als ik namelijk niet word begrepen om wat voor reden dan ook dan schiet ik die kant op, maar misschien heb/had je dat reeds door
ME begrijpen is ook ME-ga ingewikkeld,
daar breken alle knappe koppen hun brein op.
maar deze ME-de ME-ster leeft
ME-e met jouw ME.
voor niets
lieve groetjes
petraroos.
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Ha die @Petraroos,
Het is voor ME elke keer weer een verassing om te lezen wat je over ME schrijft!
Is er nou niemand die ME kan stoppen? Want ik ben het werkelijk zat om met ME te moeten leven. Als er iemand is die het kan, dan hoef ik ook niet langer met ME doorleven en is iedereen eindelijk van ME verlost.
@VGHM, op jouw vraag wat was er eerder de kip of het ei moet het antwoord wel de kip zijn, want zonder broeden komt een ei immers niet uit. En dan vraag je je af hoe de kip in dit plaatje past: ‘God heeft ze her en der op de aarde geplaatst als stukken op een schaakbord.’
Niet dat ik weet @VGHM, ... is dat echt van mij? Ik ben anders niet zo moordlustig hoor! Heb je @Esther haar column al gelezen? Jouw vriendinnetje komt er in voor...
En wat vind je van: 'Kill the virus, not the messenger'?
Ik heb eerlijk gezegd niet alles van onze @Esther gelezen maar deze sprong er wat mij betreft echt uit in positieve zin welteverstaan and it makes me smile