cansado schreef:“XMRV/MLV is een ordinaire terrorist die ons van binnenuit infiltreert en ontwapent en pas reageert op de trigger van een event. Nu moet het bewijs hiervoor nog geleverd worden.”
@Cansado,
Sluit jij hiermee de vaccinatie-theorie uit of juist niet
@Magnetronnie: Zou al die griepjes die ik vroeger heb gehad ertoe hebben bijgedragen dat ik nu nog leef en elke infectie/ontsteking heb overleefd of hebben ze er juist voor gezorgd dat ik M.E./CVS/XMRV heb gekregen? Of beide?
@VGHM, nee ik sluit geen enkele theorie uit, behalve de theorie dat je van XMRV kunt genezen.
M.E./CVS is een containerdiagnose weet je nog, er zijn geen duidelijke medische redenen voor de hierin weggemoffelde aandoeningen/ziekten en als die er al zijn, dan is er vaak ook wel wat aan te doen. en horen ze hierin ook niet thuis. Dat is dan weer één minder uitgesloten.
Dat EBV ervoor kan zorgen dat XMRV zich sneller verspreid kan ik inkomen, maar waarom krijgt het immuunsysteem dit na welke dagen tot weken dan niet onder controle?
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
cansado schreef:@Magnetronnie: Zouden al die griepjes die ik vroeger heb gehad ertoe hebben bijgedragen dat ik nu nog leef en elke infectie/ontsteking heb overleefd of hebben ze er juist voor gezorgd dat ik M.E./CVS/XMRV heb gekregen? Of beide?