Ja, jij hebt helemaaaal een absurde hoeveelheid intoleranties! Ik vind dat ik er al veeeel teveel heb!

Amandel, bakkers- en biergist, geitenmelk en –kaas, gerst (glutenhoudend), gluten, haver, hazelnoot, honing, koemelk, lijnzaad, mais, rogge (glutenhoudend), sesamzaad, spelt (glutenhoudend), tarwe (glutenhoudend) , vanille, zonnebloempitten, zure melkproducten gemaakt van koemelk.
Ik dacht eerst dat het nog wel meeviel, omdat ik wel gewoon fruit en groente mag eten. Maar later realiseerde ik me dus pas in hoeveel producten één van de bovenstaande dingen zit, in bijna alles wat wij nu in huis hebben zit wel iets wat ik niet mag! Dus het is toch een enorme aanpassing. Wat van Meerendonk hiervan zegt weet ik nog niet, ik heb volgende week weer een telefonisch consult, hij had me dit rapport alleen alvast toegestuurd.
Die H2S-test heb ik vorig jaar gedaan, gewoon de thuistest dus, en die was toen strong positive. Ik heb daar toen verder niets mee gedaan op dat moment, maar heb het wel aan PvM verteld toen ik daar de eerste keer kwam.
Met de hydrocortison ben ik gestopt. Zie voor meer info het topic Cortisol. Ik ga het misschien wel nog een keer proberen, maar wilde eerst even met PvM overleggen, omdat ik er niet goed op lijk te reageren..
Hoop dat ik zo een beetje al je vragen heb beantwoord!