- Voor de pijn voor de volgende keer: 6x paracetemol is goed. Ibu mag 600 mg 3x zijn en ik mag ook kiezen voor 3x 50 mg diclo. Die kan ik halen bij de kruidvat in 12,5 mg of ik kan bellen voor een recept voor de 50 mg. Prima dus.
- Schildklier: Bloedonderzoek
- Bloedonderzoek A'dam: Bleef niks van over, een deel vond ze nutteloos om te testen en de rest was al gedaan. (De reumafactoren en een die uitdroging test vond ze niet nodig)
- GGZ: Was zij niet van op de hoogte, zij hebben enkel het eerste plan doorgegeven. En ze begreep mijn verwarring en teleurstelling.
A'dam vond ze nutteloos maar als ik dat graag wilde moest ik dat maar gewoon doen

Is een kanteltafeltest zo iets geks trouwens? Ze wist niet wat t was.
Maar redelijk nuttig wel dus. Valt mee.
Ik had een mailtje terug van A'dam en heb weer terug gemaild of in termijnen betalen kan e.d. Maar het gaat nog pittig worden om dit te 'verkopen' aan mijn ouders... Ze tellen namelijk het gezinsinkomen dus het inkomen van mn pa. En die verdient best mooi maar onder de streep houden we niet veel over per maand. Geen recht op toeslagen, moeder met zorgkosten, zus uit huis die nog centjes krijgt elke maand, ik krijg natuurlijk nog zakgeld. En het zonnescherm is naar beneden komen storten dus er moet een nieuwe komen en ze willen graag eindelijk een nieuw bankje omdat de oude echt klaar is. Dus komt even slecht uit ook

Ik hoop zo dat ik naar A'dam toe mag, dat laatste beetje zorg die ik nog kan grijpen wil ik niet laten gaan...
Ik ben gister trouwens begonnen aan het dagboek topic van Niessie. Ik kwam toevallig wat berichten van haar tegen en daar schrok ik van. Dus heb ik besloten dat het tijd is dat ik het hele verhaal lees, zodat ik haar verhaal ook goed door kan vertellen. De fragmenten die hier toen op de site stonden heb ik wel gelezen, maar nu dus alles. Ik zit de helft van de tijd met tranen in mijn ogen, het is echt vreselijk wat er gebeurt is. En dat dit gewoon nog steeds kan gebeuren.
----
Ik had het gelezen ja, dat is goed nieuws. Ik ben er van overtuigd dat ik het nog ga meemaken, de break trough voor ME

-----
Nu voorbereiden op het gesprek met de GGZ woensdag, ik vreet ze op. En hopelijk krijg ik er toch nog hulp bij acceptatie, want daar zit ik wel mee. Maar als ze niks kunnen bieden, dan zoek ik gewoon een vrijgevestigde psygoloog in de buurt die dat wel kan.
-----
Ik ben enorm verdrietig, maar ook strijdlustig. I want to make a difference, no matter how small. Ik ga gewoon met vallen en opstaan iets maken van mijn leven, ookal doe ik mee voor spek en bonen.