Olaf Bodden (ex-profvoetballer) Benefietwedstrijd

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

elias
Actief lid

Bericht door elias »

Dank voor het delen beste Annac,

Als voetballiefhebber kende ik Olaf Bodden al, hij speelde in de bundesliga en kon zelfs voor de nationale team van Duitsland worden geselecteerd maar volgens onze ''deskundigen'' heeft hij dat allemaal laten schieten omdat hij NIET WILT en niet omdat hij het (fysiek) NIET KAN.
''sometimes the hardest thing and the right thing are the same''
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Herkenbaar . Er werd mij ook gevraagd of ik nog wel de motivatie had om verder te gaan als prof sporter . Ik had die persoon toen wel een trap in zijn gezicht willen geven. Want lenig was ik nog wel toen.
Sukkel.
mamoes
Gevorderd lid

Bericht door mamoes »

solstice schreef:
sander107 schreef:Als ik die olaf bodden zo zie lijkt het wel of hij veel prikkels kan verdragen maar weinig kracht en energie heeft. Hij kan wel tv kijken telefoneren laptoppen enz maar niet lopen. Dat lijkt me meer een MS-achtig beeld. Omdat ME patienten vaak zeer weinig prikkels kunnen verdragen vanwege de neurotoxines.
Patienten over een kam scheren op die manier werkt niet denk ik. D'r zijn er ook een flink aantal bedlegerig maar wel actief op de laptop, net zoals er een aantal fysiek iets actiever zijn maar weinig prikkels kunnen hebben. Ik kan zelf iig ook tv kijken, achter de pc zitten etc. terwijl ik door de herxheimers redelijk huisgebonden ben op 't moment.

3 ME'ers in huis. En ook al hebben ze overeenkomsten, wat de 1 heeft wil niet zeggen dat de andere dat ook hebben. Ook de mate van ziek zijn verschilt. Laten we inderdaad niet iedereen over 1 kam scheren en gewoon bij onszelf blijven. Daar hebben we genoeg aan :)
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Haha lulu, een sterk staaltje verwarring - of ben ik nou in de war?

@Grigor schrijft een berichtje.

Lulu reageert met ha eez, wist niet dat je een man was.

Waar Grigor weer op reageert, etc.

Grigor is toch geen eez(dva)? Overigens Grigor, je kunt je naam alleen vragen te veranderen als er een 'dringende' reden voor is.

Filmpje inmiddels gezien, heel sterk! Sterke jongen, uitstekend boegbeeld!

Er zijn wel een aantal mannen met ME in de media geweest toen er meer in de media kwam dan nu, oa Jan van Roijen, Sjaak Smeenk en een ex-toptenniser.

@sander 107 Het is echt heel kortzichtig om te denken dat je medisch iets weet van een ander bij momentopnames, zoals dat dit meer op MS zou lijken.
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Hey. Eezdva is nu inderdaad Grigor ;-) het was erg dringend mijn naam te veranderen.

OK terug naar het onderwerp. Welke top tennisser hebben wij het dan over?

Ik weet dat Robin Sonderling niet meer speelt. Mario Ancic. Nog meer?
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Aha, de dringende:-) verandering had al plaats gevonden, dat geeft duidelijkheid. Het leek erg grappig.

Ik ben niet thuis in tennis. Er was een docu (IKON?) waar in de ene helft Jan, en in de andere helft de tennisser werd gevolgd. Hij was slank, beetje kort donker krullerig haar. Later kwam hij nog eens bij Martin Simek, ook tv, waar hij een heel vreemde indruk maakte.
Life smells...
lulu
Gevorderd lid

Bericht door lulu »

:lol: :lol: :lol: :lol:

Wat een geestige verwarring alom asj :wink: .
Eez dacht, nu toch maar snel duidelijkheid geven voordat het nog ingewikkelder gaat worden dan de sporadische "sterkte meis"!
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Hahaha.

Hmmmm moeten we dus ergens opzoeken. Zou het wel boeiend vinden wat sporters in NL te vinden die er ook last van hebben .
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Ha ha, ja geestig.

Ja, sporters zou interessant zijn. Ik las wel eens dat juist mensen die intensief sportten er ernstiger aan toe waren dan de gemiddelde ME-er.

Sterkte kerel:-)
Life smells...
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Weet niet of dat echt het geval is . Ik heb mensen bij de M.E. dag gezien die er echt veel erger ( tot afgelopen week dan ) aan toe waren dan ik ooit geweest ben.
Niet dat het nu al niet zwaar genoeg is. Maar mensen die in bedden gebracht worden enz.
asje
Donateur
Donateur

Bericht door asje »

Dat zegt niets, bij een gemiddelde hè.
Life smells...
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Hier laatste bericht over Robin

http://www.tennis.nl/buiten-de-lijnen/s ... p-comeback

Ja, sporters kunnen zich, net als i.v.m. homofilie, ook wel voor ME sterk maken......
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Tja. Over Robin was me bekend. Maar staat opzich niet echt bij hoe slecht hij er aan toe is.
Hij is papa geworden geloof ik. Voorheen had ie alleen Pfeiffer nu staat er al dat ie chronisch vermoeidheidsyndroom heeft. Oei.
Had hem een Twitter gestuurd maar weet niet echt hoe het werkt en of hij zin had om te antwoorden. ;-)
Wat ik wel confronterend vind is dat sporters van dat kaliber er ook niet uit komen. Die hebben zeker een super team om zich heen.
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Grigor

==Wat ik wel confronterend vind is dat sporters van dat kaliber er ook niet uit komen. Die hebben zeker een super team om zich heen.==

Ja, dat vind ik ook.

Net zo als in het geval van dat Nederlandse ex-foto-model die met een toch wel in Amerika prominente BN-ner David Foster getrouwd is en uiteindelijk bij Demeirleir er achter komt dat ze Lyme heeft......

ZO 20.10.13 21u20 Tros TV Show - Yolanda Foster en Lyme

http://youtu.be/r2wrITYflK8

....==maar Yolanda, waarvan de man een hoop ziekenhuizen had gesponsord, had wel een ook nog eens een smak geld om te eisen dat ze serieus werd genomen. == (slakkenhuisje) ondanks al het geld dus komen ook zij er niet uit......?
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Ja zij ook. Maar ondanks het geld dat eventueel wel deuren opend wil nog niet zeggen dat je direkt aan het juiste adres bent voor een behandeling.

Zo'n top tennisser zal wel vaker zijn bloed laten testen. Kijken hoe snel hij recovered van dingen. Zijn dieet aangepast. Ook vast naar zijn immuunsysteem gekeken. You name it.

Wij moeten toch veel zelf uitdokteren of met een huisarts doen die er ook de ballen van snapt. Of sceptisch.

Vraag me af via wie Olaf Rituximab heeft gekregen. En of dat precies dezelfde dosering was als in Noorwegen.
Plaats reactie