Kan het CVS/ME zijn?

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Ik denk dat je je huisarts vriendelijk doch dringend toch moet dwingen je door te sturen onder desnoods de "bedreiging" dat je anders een andere huisarts zal nemen.....eentje die je wel door wil sturen. Neem iemand met je mee die je kan steunen in je verzoek.
Saskia222
Beginner

Bericht door Saskia222 »

Hoi allemaal,

Welke vermoeidheids ziektes met dit soort klachten zijn er nog meer? Dan vraag ik voor de zekerheid nog een keer aan de huisarts of ik daar allemaal op na gekeken ben.

Groetjes Saskia
Brenda_L
Actief lid

Bericht door Brenda_L »

Ik zou als ik jou was echt een doorverwijzing vragen voor de internist in het ziekenhuis. Mijn ervaring daarmee is in ieder geval heel goed. Bij mij testen ze mijn bloed op veel meer ziektes, ze maakten een longfoto, ik moest door middel van een computerprogramma allerlei dingen aangeven over mijn klachten om dat goed ik kaart te brengen. Ze doen en kunnen daar veel meer! Zeg gewoon dat je helemaal van voor af aan wil beginnen met het uitsluiten van ziektes, dan weet je daarna veel meer waar je aan toe bent. En wil jouw huisarts geen verwijzing geven? Vraag het aan een andere arts! Misschien zitten er meer artsen in dezelfde praktijk, dan is het geen probleem vaak!
Plaats reactie