Vlindertie naar de homeopaat

Hier is er plaats voor discussie en vragen over alternatieve methodes bij ME (cvs).

Moderator: Moderators

louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi vlindertie,

Jammer dat het vandaag een stuk(je) minder ging. Zoals je het vertelt met jouw zus, jemig dat is heftig, natuurlijk is jouw zus daarvan geschrokken.
Maar, wel, heerlijk die lekkere vlaai met aardbeien.

Meis, met een homeopatische behandeling moet je best veel geduld hebben. Dat kost tijd en ik heb begrepen van mijn natuurgeneeskundig arts, die ik in het verleden had, dat je in het begin best beroerder/zieker kunt worden door de homeopatische middelen/medicaties en dat het daarna beter moet gaan. Bij mij ging dat zo.

Mijn natuurgeneeskundig arts heeft mij een lange tijd op de been weten te houden met zijn behandeling. Maar, op een gegeven moment, mocht het jammer genoeg niet meer helpen, omdat steeds meer lichamelijke functies het lieten afweten en ik zieker en zieker werd. Daar was geen kruid tegen gewassen.

Er zijn mensen die goed baat hebben bij een behandeling van een homeopatisch arts, dus geef de moed niet op.

Ik blijf hard voor je duimen dat je verbetering gaat krijgen!
Houd goede moed! En vergeet niet je bent pas op dag 2 Wink.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
blossom
Actief lid

Bericht door blossom »

Hoe gaat het nu? Weet je toevallig nog welk middel je mee hebt gekregen?
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door vlindertie »

Hai Blossom,

Mijn rug is in eenzelfde pijnlijke staat als gisteren en heeft nu ook effect op de schouders. Ik moet gewoon eens goed door een flinke grote masseur onder handen genomen worden.
Ja op het zakje staat welk middel ik heb gekregen, maar kies ervoor het niet te willen weten.
Deze pijn heb ik maanden geleden ook al eens gehad en was na 3 weken ineens weer verdwenen.
Als jij graag de naam van het middel wilt weten wil ik je hem wel PB-en, maar ik wil er zelf niets van weten okay? Ik wil er open in staan.

Liefs, Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
blossom
Actief lid

Bericht door blossom »

Vlindertie: ik ben zelf ook onder behandeling bij een homeopaat vandaar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Ja okay @ Blossom, maar wil je het nu weten of niet?

Dag drie is dezelfde als dag 2. Niet zo moe, maar erg veel pijn in de rug. Verder is het wel te doen zo.

Liefs, V
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
blossom
Actief lid

Bericht door blossom »

jazeker!
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Dag 5 is oke. Ik voel me fitter, al bij het opstaan. Ik heb zeker mijn vermoeide momenten, maar zak niet meer zo ver weg als voorheen. Helaas blijft de rugpijn. Maar dat kan ook een verrekking zijn, gezien ik een antal keer per dag met 80 kilo hond wandel die ik wel eens in bedwang moet houden.
Wat ik wel merk is dat ik bij het typen juist veel meer fouten maak dan voorheen.

@ Blossom. ik stuur je een PB.
blossom
Actief lid

Bericht door blossom »

Ik heb het gelezen. bedankt!
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Dag 6. Ik heb 12 uur aaneengesloten geslapen. Blijkbaar waren de afgelopen 2 dagen werken en alles eromheen toch een uitputtingsslag. Niettemin voel ik me goed. De rugpijn wordt minder ook.
Het enige vervelende is dat ik nu ipv diarree constipatie heb. Even afwachten maar.

Ik heb geen idee wat die korrels nou precies in mijn lijf doen, maar ik word er neit selchter van en heb voor mijn gevoel meer uithoudingsvermogen. En ik heb wat meer "schijt" aan verplichtingen gekregen merk ik. Heel apart.

Is er iemand, bijvoorbeeld Blossom, die hier zijn/haar ervaringen met mij wil delen?

Liefs, Vlindertie
blossom
Actief lid

Bericht door blossom »

Ik heb al verschillende soorten korrels geprobeerd en merk dat mijn lichaam eerst een soort schrik reactie krijgt waardoor ik mij een paar dagen juist beter voel en daarna flink slechter.
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Oh Blossom, dat belooft dan niet veel goeds.......mag ik dan de uitzondering op de regel zijn please????
blossom
Actief lid

Bericht door blossom »

Iedereen is anders, en iedereen krijgt ook een ander middel. Je kunt je ervaringen wel delen maar voor iedereen is het toch persoonlijk. Net als pijn. Wel vind ik het interessant om te zien welke korrels men krijgt, daar zit misschien een oplossing. Dat is dan weer het proberen waard, maar dat is per persoon ook weer verschillend. Toch blijf je alles proberen.
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Dag huppeldepup,

Het gaat niet goed. vannacht maar 2,5 uur geslapen ondanks dezelfde medicijnen die ik al een jaar neem. Vanochtend stond ik op met het gevoel alsof ik aangereden was door een vrachtwagen. Overal pijn en het gevoel bont en blauw te zijn. Beetje raar. Ook is de diarree sinds gisteren weer terug. Wel nog altijd helder in het hoofdje.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

Straffe korrels!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
verlorengezondheidman
Gevorderd lid

Bericht door verlorengezondheidman »

@Vlindertie,

Is jouw homeopaat wel ME-vriendelijk :?:
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Plaats reactie