En nee, er is nog geen nieuws over het ME lintje. Ik heb nog steeds geen reactie van de AIDS stichting, ondanks mijn pogingen tot contact. Dus ga er maar vanuit dat het lintje niet zal lukken voor de protestactie...
Moderator: Moderators
Eressea schreef: En nee, er is nog geen nieuws over het ME lintje. Ik heb nog steeds geen reactie van de AIDS stichting, ondanks mijn pogingen tot contact. Dus ga er maar vanuit dat het lintje niet zal lukken voor de protestactie...
Ooh genoeg opties! Vooral voor de protestactie is het natuurlijk een goede. Zelf zou ik er niet zo mee rondlopen, zou voor mij voelen als ermee te koop lopen, maar ja dat is mijn eigen bescheiden-/onzekerheid denk ik.Eressea schreef:Nou ja, ik lijk heel dun op de foto's (hehe, daar ben ik blij mee), maar ik ben toch wat forser aangelegd
Ik heb meestal maat 40, niet dik ofzo, maar ook niet superslank
En wanneer ik het aandoe...
- op de bank, als ik niet lekker ben (lekker warm)
- als ik er zin in heb, wat vrij vaak isGoed te combineren met skinny jeans en sneakers (of ballerina's((/hakken als je erop kunt lopen)), voor een leuk effect)
- bij familiebezoek, om een statement te maken en eigenlijk om mijn XMRV uitslag te melden, maar dan weer te schijterig zijn om het daadwerkelijk te vertellen
- naar de protestactie op 14 maart
- wie weet komen er nog meer in Nederland rond 12 mei
- naar artsen die niet willen luisteren, misschien willen ze wel lezen![]()
- als extra laagje onder mijn jas om het buiten niet zo koud te hebben (fleecevesten hebben altijd zo'n opstaand randje is, wat ik liever niet boven een jas heb uitsteken, dan weet iedereen dat je een uitgezakt fleecevest draagt)