Wat nu? ME/CVS? En kort voorstellen

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

autorijden (kort, la,g, hoe), parkeren (vooruit, achteruit, ondergronds), lezen (prentjes, tekst roman kranr ...), foutloos schrijven, tekenen, namen onthouden, tijds- en plaatsbesef, kunnen fietsen, deinend gevozl als je licht, oorsuizen als je teveel hebt gdaan, akn j naar radio en tv luisteren, helder communiceren, ad rem reageren, winkels ingaan, in gezelschap vertoeven, op stap gaan, ...

overweeg het allemaal
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
discus
Beginner
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 nov 2010, 21:27

Bericht door discus »

Bedankt Marléne,
Bij langer dan 30 min. autorijden zak ik langzaam weg. Mijn vrouw zegt dan op een gegeven moment Dennis je rijd 30 km i.p.v.50 Of op de grote weg 80 i.p.v. 100-120.
Foutloos schrijven gaat niet goed. Je moet eens weten hoelang ik met kleine berichtjes bezig ben.
Ik zag gisteren iemand rijden maar wist niet waar ik haar van kon. Uren later wist ik het. Ik heb verdomme jaren met die vrouw gewerkt.
Tijdsbesef, Soms kijk ik op de klok en is het 17:00 terwijl ik dacht het is een uur of 14:00.
Helder communiceren: NIET
Adrem reageren: NIET
In gezelschap ben ik afwezig. Mijn zwager zei laatst na een verjaardig. Dennis je was wel aanwezig maar toch was je er niet.

Het is een beetje pijnlijk maar Marléne erg bedankt. Hiermee kan ik naar de neuroloog.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Spiertrillingen is meestal zwaar tekort aan magnesium
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
discus
Beginner
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 nov 2010, 21:27

Bericht door discus »

Net terug van de neuroloog. Goed gesprek gehad en volgende week vrijdag word er een ct scan gemaakt. Mocht daar niets uitkomen dan is de volgende stap om eens aan cvs te gaan denken. Zij heeft beloofd om uit te zoeken bij wie ik dan moet zijn. Nou, ben benieuwd.

Groeten Dennis.
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Hai Dennis,

Goed om te lezen dat je er werk van maakt en dat er naar je geluisterd wordt!
Succes en hou ons op de hoogte.

XX Vlindertie
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Plaats reactie