zelf bedachte uitspraken
Moderator: Moderators
Copywriter lijkt jou op het lijf geschreven!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com
Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Bedankt voor al jullie complimentjes: jammer dat er niemand anders iets kan of wil verzinnen! Ik heb nog wel wat kunnen bedenken, namelijk:
“Het is overwegend bewolkt in m’n hoofd, wanneer de zon af en toe tevoorschijn komt, is het weer eventjes helder.”
“Als ik mij nu al oud voel, hoe voelt het dan als ik echt oud ben?”
“Ik vergelijk mijn leven als een blanco cheque, het verschil is dat ik m’n leven niet zomaar kan invullen.”
“Ik wil alleen maar van mijn vermoeidheid af, mijn vermoeidheid wil alleen niet van mij af.”
“De internist zei dat ik maar met ME/CVS moet leren leven, ik hoef ’t niet eens te leren, ik kan niets anders.”
“Ik ben niet de enige met alleen ME/CVS, maar met ME/CVS ben ik wel alleen.”
“Ik vergelijk mijn ziekte met een accu; als die leeg is, kan de auto niet meer lopen, ik dan nog wel.”
“Als andere mensen al geen begrip hebben voor m’n ziekte, moet ik dat dan wel hebben voor hun onbegrip?”
“Het is overwegend bewolkt in m’n hoofd, wanneer de zon af en toe tevoorschijn komt, is het weer eventjes helder.”
“Als ik mij nu al oud voel, hoe voelt het dan als ik echt oud ben?”
“Ik vergelijk mijn leven als een blanco cheque, het verschil is dat ik m’n leven niet zomaar kan invullen.”
“Ik wil alleen maar van mijn vermoeidheid af, mijn vermoeidheid wil alleen niet van mij af.”
“De internist zei dat ik maar met ME/CVS moet leren leven, ik hoef ’t niet eens te leren, ik kan niets anders.”
“Ik ben niet de enige met alleen ME/CVS, maar met ME/CVS ben ik wel alleen.”
“Ik vergelijk mijn ziekte met een accu; als die leeg is, kan de auto niet meer lopen, ik dan nog wel.”
“Als andere mensen al geen begrip hebben voor m’n ziekte, moet ik dat dan wel hebben voor hun onbegrip?”
Ik krijg er geen speld tussen ... ajb doe zo voort! Elke dag een paar en je hebt een boek vol op een jaar tijd.
@Marlène: speciaal voor jou plaats ik er nog een aantal; hoe zit ’t trouwens met jouw boek?
“Van de minste geluid krimp ik ineen, van de meeste geluid barst mijn hoofd van pijn uiteen.”
“Ik hoef maar één stap te zetten om het licht uit te doen, ik moet meerdere stappen zetten om ’t licht aan te laten.”
“Ik ben chronisch ziek, maar ik ben ook ziek van chronisch gebrek aan geld.”
“Als mijn leven eindelijk eens mag beginnen, hoef ik er ook geen eind aan te maken.”
“Van de minste geluid krimp ik ineen, van de meeste geluid barst mijn hoofd van pijn uiteen.”
“Ik hoef maar één stap te zetten om het licht uit te doen, ik moet meerdere stappen zetten om ’t licht aan te laten.”
“Ik ben chronisch ziek, maar ik ben ook ziek van chronisch gebrek aan geld.”
“Als mijn leven eindelijk eens mag beginnen, hoef ik er ook geen eind aan te maken.”
Goeie vraag, in augustus heb ik er aan gewerkt maar de conditie is deze maand ronduit waardeloos. Heb mijn bed nog niet veel verlaten ... Uitgeteld neerliggen tot daar aan toe maar dat rottige zieke lamlendige gevoel erbij, dan ben ik tot weinig in staat.@Marlène: speciaal voor jou plaats ik er nog een aantal; hoe zit ’t trouwens met jouw boek?
Mijn gezin met drie kinderen slorpt al mijn luttele energie op die overschiet. Leren lezen met de jongste is wel leuk, ben al blij dat ik het ditmaal kan meemaken. Vorig jaar kon ik dat niet in mijn isoleercel.
@Marlène: allemaal heel vervelend, ik herken mijzelf helemaal ik jouw verhaal. Heb zelf 2 kids en het doet mij zielsveel pijn dat ik hen niet veel kan bieden.
Dat schrijven, trouwens, dat doe ik merendeels in bed; ik ben dan té moe om te slapen en té moe om op de been te blijven. Telkens probeer ik me ertegen te verzetten, maar dat lukt niet altijd.
Ik heb er veel vertrouwen in dat het met jouw boek wel goed komt, heel veel succes en sterkte!
@Karolien: Heel leuk gevonden en ‘ ik vinde ervan’ dat mijn zetel zeker ook naar mij hunkert, want hij laat mij er maar niet vanaf gaan.
Dat schrijven, trouwens, dat doe ik merendeels in bed; ik ben dan té moe om te slapen en té moe om op de been te blijven. Telkens probeer ik me ertegen te verzetten, maar dat lukt niet altijd.
Ik heb er veel vertrouwen in dat het met jouw boek wel goed komt, heel veel succes en sterkte!
@Karolien: Heel leuk gevonden en ‘ ik vinde ervan’ dat mijn zetel zeker ook naar mij hunkert, want hij laat mij er maar niet vanaf gaan.
Karolien, dat is een heel geslaagde en eentje voor op de schoorsteen te zetten als je vrijgezel bent!
Wat zijn jullie goed!