Bij mij ook meestal gelijke dagen. Tenzij bij een antibioticakuur. Dan kan het slechter ofwel beter zijn. Momenteel bezig met Gabbroral en ben echt weer beter. Gisteren met die warmte zelfs 2u kunnen werken in de tuin!
Bij mij is de lichamelijk vermoeidheid het ergste. Geestelijk ben ik niet of voel ik mij niet vermoeid. Bij mij is het glas altijd halfvol en niet halfleeg. Wat ik wel heb is soms moeite hebben met nadenken of concentreren maar dan nog vind ik de lichamelijke vermoeidheid het ergste. Het hoofd krijgt toch signalen van het lichaam? Dus als jullie spreken over geestelijke vermoeidheid, zijn dit dan geen signalen die het lichaam doorstuurt?
wat is erger de lichamelijke moeheid of geestelijke?
Moderator: Moderators
nabo,
bij mij hetzelfde: nooit geen goede dagen, altijd hetzelfde met de vermoeidheid, dus ook geen grote schommelingen
MJ,
ik denk dat die geestelijke vermoeidheid razendsnel op komt zetten, en dan is het ook meteen mis.
iemand noemde een dat het prikkelfilter kapot was, en zo voelt het idd.
geluid, gesprek voeren, gaat dan ineens niet meer, als iets niet lukt dan enorme irritatie ineens.
noem het maar emotioneel incontinent?
maar gelukkig heb ik mijn humor nog wel!, heb wel eens gedacht als dat er niet meer is dan wordt het nog moeilijker vol te houden
bij mij hetzelfde: nooit geen goede dagen, altijd hetzelfde met de vermoeidheid, dus ook geen grote schommelingen
MJ,
ik denk dat die geestelijke vermoeidheid razendsnel op komt zetten, en dan is het ook meteen mis.
iemand noemde een dat het prikkelfilter kapot was, en zo voelt het idd.
geluid, gesprek voeren, gaat dan ineens niet meer, als iets niet lukt dan enorme irritatie ineens.
noem het maar emotioneel incontinent?

maar gelukkig heb ik mijn humor nog wel!, heb wel eens gedacht als dat er niet meer is dan wordt het nog moeilijker vol te houden