dr van laar AMERSFOORT

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
jansenc
Gevorderd lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 02 jun 2010, 11:32
Locatie: amersfoort

Bericht door jansenc »

hallo louisa

ik heb me aangemeld in amsterdam dat duurt langer maar het voelt beter. ik merk het alleen al in het mail contact Wat een verschil met het radboud

ik heb wel besloten een keer naar de van laar te gaan om te kijken of hij iets aan de pijnklachten kan doen, met name de hoofdpijn die ik iedere dag heb

Tanja wat betreft het UWV ik weet niet wat die eisen door wie de indicatie gesteld moet worden. mijn probleem ligt anders.

Ik werkte nog wel wat uren maar het ging al steeds moeilijker. Mijn moeder moest toen worden geopereerd en daarna naar een verpleeghuis tijdelijk en dat betekende dat mijn vader dat ook moest. Als enigkind komt er dan enorm veel op je af vooral omdat mijn vader heel agressief kan worden en in de war kan raken als hij iets niet begrijpt en mij of mijn moeder niet ziet. ( hij is ook nog bijna blind en doof). Ik kon dat niet combineren met werk dus ik nam al mijn snipperdagen op. totaal bijna drie maanden. Daarna wilde mijn baas geen zorgverlof verlof geven. inmiddels liep ik zelf ook in het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken mijn baas noemde dat gezeik als ik daarvoor een dag vrij moest. Inmiddels vond er een reorganisatie plaats en moesten wij op onze eigen functie solliciteren anders vlogen we eruit en daar hing dan aan dat we 5 dagen in ploegendienst moesten gaan werken en dat kan ik niet. Omdat mijn klachten door de zorg voor mijn ouders natuurlijk niet vooruit gingen vonden ze het mijn eigen eigen schuld en wilde me niet ziek melden. ergens kon ik het me ook nog wel voorstellen maar het UWV zegt je bent ontslagen en niet beschikbaar voor werk dus geen uitkering.

hoe bevalt amsterdam jou?

groetjes christa
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

jansenc schreef:ik heb wel besloten een keer naar de van laar te gaan om te kijken of hij iets aan de pijnklachten kan doen, met name de hoofdpijn die ik iedere dag heb
Hi Christa, laat je ons weten wat je van deze arts vindt? Ik heb er nog niemand anders over gehoord op dit forum, dus wie weet heeft een ander wat in de toekomst aan jouw review.

Sterkte verder met alles, groetjes, Bloem
Gebruikersavatar
jansenc
Gevorderd lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 02 jun 2010, 11:32
Locatie: amersfoort

Bericht door jansenc »

ja dat doe ik zeker

groetjes christa
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi Christa,
jansenc schreef:ik heb me aangemeld in amsterdam dat duurt langer maar het voelt beter.

ik heb wel besloten een keer naar de van laar te gaan om te kijken of hij iets aan de pijnklachten kan doen, met name de hoofdpijn die ik iedere dag heb
Prima plannen! Laat je weten of Dr. Van Laar iets aan de pijnklachten kan doen? Met acupunctuur en medicaties/supplementen? Daar ben ik zeker benieuwd naar.

Wat een vervelende situatie heb je meegemaakt op je werk. Eén ding begrijp ik niet goed: je bent ontslagen, maar je hebt geen recht op een uitkering WW of Ziektewet? Of ben je verwijtbaar werkloos beoordeeld door het UWV?

Heb je nu met met UWV te maken i.v.m. Bijstand via de Gemeente?

Sterkte en succes!

Groetjes, Louisa
Afbeelding
Gebruikersavatar
jansenc
Gevorderd lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 02 jun 2010, 11:32
Locatie: amersfoort

Bericht door jansenc »

hallo louisa

ik heb met de uwv te maken omdat zij ook de beoordeling voor de WW doen. ik ben echter zo achteruit gegaan de laatste periode dat ik niet in staat ben te werken. Ik wordt echter officieel per 1 juli ontslagen al ben ik al per okt 2009 thuis . Zij vinden dat mijn werkgever mij maar ziek moet melden dat doen ze niet. De Uwv heeft 1 regel niet voor werk beschikbaar dan geen uitkering voor de WW en ziektewet is daar kennelijk geen optie.


groetjes christa
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi christa,

Vreemd verhaal vind ik dat, toch een beetje. Weet je zeker of dat juridisch wel klopt? Als je ziek bent, dat moet de werkgever je ziek melden!

Ik zou snel nog een, gratis!!!! :wink:, advies vragen bij het Juridisch Loket.
Voor 1 juli a.s., je hebt nu nog tijd en je bent nog niet officieel ontslagen, dus je hebt nog met je werkgever te maken en je bent nog in dienst.
Zie informatie Juridisch Loket: http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
Zie mailadres: http://www.juridischloket.nl/contact/Pages/default.aspx

Groetjes, Louisa
Afbeelding
Gebruikersavatar
jansenc
Gevorderd lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 02 jun 2010, 11:32
Locatie: amersfoort

Bericht door jansenc »

hallo louisa

heb ik gedaan en mijn werkgever weigert wel vaker mensen ziek te melden komen ze na een paar dagen terug is het gewoon van hun snipperdagen af gegaan. Het probleem is dat de bedrijfsarts waar ik wel geweest ben vind dat ik mijn ziekte zelf verergerd heb door de zorgen voor mijn ouders en dus wel vind dat ik niet kan werken maar niet vind dat mijn baas er voor op moet draaien. Daarom is ook de afvloeiingsregeling toen gemaakt. ik vond het toen nog niet zo gek geredeneerd. Ik dacht dat ik wel weer tot enige uren werk ik staat zou zijn maar dat valt enorm tegen

ik blijf positief want daarmee blijf ik op de been

groetjes christa
Gebruikersavatar
jansenc
Gevorderd lid
Berichten: 633
Lid geworden op: 02 jun 2010, 11:32
Locatie: amersfoort

Bericht door jansenc »

hallo allemaal

zoals beloofd een verslag van mijn bezoek aan dr Van laar. Hij begon niet vragen stellen maar met het maken van een acugraaf. een apparaat waarbij je voeten op een metalen plaat staan. je een band om je hoofd krijgt en je 2 metalen staven vast moet houden. dit duurt ongeveer een kwartier. ze testen dan de activiteit balans en knelpunten . als ik het goed begrepen heb. Daarna werd een nog een kleine test gedaan waarvan ik de naam niet meer weet. Daarna begon hij te vertellen dat er een blokkade zat bij de hersenen en de nek en dat ik dus wel moe moest zijn en hoofdpijn moest hebben en dat de activiteit van al mijn organen wel in balans maar te laag was. dat ik zeer waarschijnlijk ook darmklachten zou hebben. Dat klopte allemaal precies. Ik heb ook veel last van uitslag en dat kun je natuurlijk zien maar hij is de eerste die zegt misschien een histamine overgevoeligheid. probeer eens de histamine vrijmakers te verminderen Ik heb een lijst meegekregen en daaruit bleek dat ik met name precies de verkeerde soorten fruit eet. Het zal best moeilijk zijn want ik ben nogal een snoeperd en dat mag ook niet meer en geen frisdrank meer

Daarnaast gaat hij een bloedonderzoek doen bij het lab in bunnik op oa vitamines met name b en d en carnitine, ook een 24 uurs urine onderzoek en ontlasting onderzoek en ook nog een nieuwe glutenallergieonderzoek
ik kreeg ook een acupunctuur behandeling

groetjes christa
Plaats reactie