Dan heeft het gros van de bevolking een eetstoornis, ook iedereen die iets te zwaar is of niet ontbijt...
Persoonlijk vind ik dat een te beladen woord voor dat soort dingen. Over het algemeen wordt onder eetstoornissen dan ook anorexia nervosa of boulimia verstaan, ernstige psychiatrische aandoeningen. Extreme obesiteit valt hier ook onder.
CVS en eetstoornis
Moderator: Moderators
@Daniel, ik ben het niet helemaal met je eens. Want mensen die bijvoorbeeld lange tijd weinig voedsel weg krijgen doordat ze weinig honger hebben bijvoorbeel door stress. Kan je veel sneller aanzetten weer meer te eten. Voor mensen met een eetstoornis is dit veel lastiger, omdat het echt ergens voor staat. Bijvoorbeeld controle. Maar goed dat is mijn mening.
@MacM, ik ben de laatste 4 maanden al 5 keer op allerlei te korten gecontroleerd. Heb mij alleen nu laten prikken op b12, b6, foliumzuur en ferrentine.
Ik heb zelf de diagnose ook altijd een beetje dubbel gevonden, maar goed het is wel een feit dat ik altijd erg moe ben.
@MacM, ik ben de laatste 4 maanden al 5 keer op allerlei te korten gecontroleerd. Heb mij alleen nu laten prikken op b12, b6, foliumzuur en ferrentine.
Ik heb zelf de diagnose ook altijd een beetje dubbel gevonden, maar goed het is wel een feit dat ik altijd erg moe ben.