CVS-dysautonomie-acetylcholine-toxiciteit youtube video

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

"Residential areas in Lake Tahoe were fogged with OP's in the middle of the night in the 1980's to kill snow-melt mosquitoes at the time the Yuppie-Flu made headlines in nearby Incline Village"
Vorige week identiek scenario in the middle of Brussels om 8 uur 's morgens (spitsuur). Hubby heeft een tractor die insecticiden aan het spuiten was, tegengehouden. De twee mannen waren ingepakt als marsmannetjes, van kop tot teen.

Ze spoten de straten van Brussel vol met (zwaar) vergif waar mensen aan de bushaltes stonden, fietsers passeerden, ... Volgens zijn kennis was het verboden vergif te spuiten op de openbare weg. Hij heeft stalen gevraagd van het vergif en opgestuurd naar het Brussels Instituut voor Milieu.

Als antwoord kreeg hij dat deze mensen (een firma buiten Brussel) een uitzondering hadden gekregen op de wet en dat hij zich niet moest moeien ...
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door Lea »

Hallucinant, Marlène. Knappe reaktie van je man. Ik ben benieuwd naar de uitslag van de stalen.
In een normale staat zou dit eigenlijk voorpaginanieuws moeten zijn...
emootje
Actief lid

Bericht door emootje »

Als er binnenkort in Brussel een nieuwe uitbraak is van CVS dan weten we gelijk de oorzaak van de ziekte.....
startdust
Actief lid

Bericht door startdust »

Emootje,

fasinerend deze totaal andere benadering van `cvs` ik ben maar weer eens aan het lezen gegaan om mijn kijkveld te verbreden. het klinkt zeer plausible teven vooral ook omdat mijn leven al een ramp was maar na het gebruik van antidepressiva is niks meer als tevoren geworden..

ik had een tijd geleden al oral EDTA bestelt ken jij dit toevallig?
ik wil dan samen met b12 alfa lipon zuur als soort van chelatie therapie gaan inzetten

(ps weet je of noradrenaline plasma meting op het prik forumulier van de huisarts staat of moet je hier weer perse voor naar een internist)

groeten joost
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
emootje
Actief lid

Bericht door emootje »

Hoi Joost,

EDTA en liponzuur worden voornamelijk gebruikt voor chelatie van metalen. Of deze middelen ook pesticiden vangen weet ik niet. Volgens dr Shattock worden pesticide onschadelijk gemaakt door het enzym paraoxonase (PON). Daarnaast speelt sulfation en methylation een rol, dus B12 zou kunnen helpen. Het belangrijkste wat je kunt doen is je PON verhogen. Granaatappelsap en resveratrol doen dit. Verder is het belangrijk om je HDL zo hoog mogelijk te krijgen en je LDL zo laag mogelijk. Biologisch voeding is natuurlijk ook belangrijk.

Prof Hooper is waarschijnlijk ook wel interessant voor jou:
http://www.youtube.com/watch?v=7UpLuXFX ... 4EA4824945

Slides:
http://www.mcs-international.org/downloads_2.html nummer 71

Groeten Emootje
dien
Actief lid

Bericht door dien »

Overigens doet me dit aan een oude theorie van mij denken, dat het probleem mogelijk in de lever gezocht moet worden. Dit orgaan heeft zeer veel invloed op diverse systemen.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

@ dien

Ik heb een felle opflakkering gehad van het "spook" de dag nà mijn eerste leverreiniging vorig jaar. Toen zijn er 150 lever- en galsteentjes uitgekomen. Sindsdien ben ik ervan overtuigd dat er iets in de lever zit ...

Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
startdust
Actief lid

Bericht door startdust »

Hey Emootje,

ik heb de filmpjes gekeken, jammer dat hij niet echt op een behandelplan in gaat als ik het goed heb. hij had tussendoor nog wel goeie humor trouwens :lol:

soms lijkt het zoeken naar een mogelijke oorzaak van cvs een doolhof zonder einde, eerst was ik erg van de virale theorie. maar hoe veder ik daar in kom,raak ik weer op andere sporen dit is er weer een van.

door de b12 omgega 3 gaat het al een stuk beter dus ik ga toch een chelatie protocol uitproberen, en hopelijk pak ik daar ook genoeg schadelijkse stoffen mee weg zodat mijn neurotransmitters een keer in goeie homeostase kunnen komen 8)

Groeten joost

Nirvana; Oh Me
dien
Actief lid

Bericht door dien »

@Marlene, Startdust, Ja, het zoeken naar de oorzaak is een hachelijke zaak. Ter meer er diverse systemen ''ontregeld'' zijn. Sommige zeggen dat je niet vanuit 1 systeem moet denken of naar 1 oorzaak moet zoeken. Je ziet dat er heel veel onderzoek nodig is om al die theorieën te toetsen. Ik ga er vanuit dat de oorzaak misschien wel nooit gevonden gaat worden. XMRV is mijns inziens ook niet de oorzaak. De immuuntherapieën van de Meirleir zijn tot op heden ook niet de oplossing. Het enige onderzoek dat mij hoop geeft is het ruggenmerg vloeistof waarbij afwijkende eiwitten -en virale sporen- in zijn aangetroffen. De lever zou ook eens beter onderzocht moeten worden. Je ziet dat CVS vaak na EBV ontstaat. Misschien is de oorzaak wel een samenspel van verschillende pathogenen.
marlène
Gevorderd lid

Bericht door marlène »

@ dien

Inderdaad, EBV is niet zo onschuldig als het lijkt.

Er zijn blijkbaar gevallen bekend van mensen met een auto-immuunziekte zoals lupus die wegens opflakkering van hun ziekte een hogere dosis cortisone kregen en daarbij total organ failure kregen.

Na autopsie bleek een opflakkering van EBV de oorzaak te zijn. Nochtans konden ze niets vinden in het bloed toen deze mensen ziek werden ... behalve koorts.

emootje
Actief lid

Bericht door emootje »

Hoi Joost en andere,

Het moeilijke van deze ziekte is om onderscheid te maken tussen oorzaak en gevolg. Ik was ook een aanhanger van de virale theorie maar sinds ik meer weet over pesticide ben ik geswitcht.

Je chelatie protocol en je brede zoektocht kan ik alleen maar toejuichingen, je helpt niet alleen jezelf maar misschien ook andere patiënten. We moeten het juist hebben van patiënten die van de gebaande paden afwijken. Marlène en Greta hebben waarschijnlijk ook een hoop mensen geholpen doordat ze geëxperimenteerd hebben met het onbekende LDN.

Succes ermee.
Emootje
PS Gebruik je krill olie?
error
Beginner

Bericht door error »

idd EBV is een straf beestje. Na 4 jaar zijn de titers in mijn bloed nog steeds verhoogd >160.
startdust
Actief lid

Bericht door startdust »

Hey Emootje,

Ik gebruik gezuiverde omega 3 visolie, momenteel over krill oil laats wel al gelezen en wil ik in het vervolg misschien proberen!

groeten joost

Nirvana; Oh Me
emootje
Actief lid

Bericht door emootje »

Hoi Joost,
Kijk wel uit met de kwik in de visolie capsules. Het zou jammer zijn als je de kwik er sneller instopt dan de EDTA eruit kan halen. Krill olie heeft dan wel de voorkeur.
Groet Emootje
startdust
Actief lid

Bericht door startdust »

emootje schreef:Hoi Joost,
Kijk wel uit met de kwik in de visolie capsules. Het zou jammer zijn als je de kwik er sneller instopt dan de EDTA eruit kan halen. Krill olie heeft dan wel de voorkeur.
Groet Emootje
Hey Emootje,

ja daar zat ik zelf ook al mee in mijn maag, :wink: maar als het goed is is deze vrij van dioxines pcb`s en kwik
Powersuplements zo heet die winkel, daar verkopen zo alleen maar basis sups zonder raare toevoegingen enzo dat is hun visie. laat ik ze maar geloven.

groeten joost

Nirvana; Oh Me
Plaats reactie