Hakken heb ik nooit gedragen. Wil er wel eens kopen, maar dan denk ik dat ik er toch niet op ga kunnen lopen.
Wou eigenlijk even melden dat de medicatie helpt tegen de evenwichtsproblemen. Moet 3 keer per dag Betahistine nemen. Het oorsuizen is dan weg. Het duizelig zijn is minder. Ik merk heel goed als mijn pilletje is uitgewerkt. Soms neem ik er maar 2 per dag, omdat ik maar 2 maaltijden heb op een dag (ik slaap te veel voor 3 maaltijden). Dan voel ik het wel, nu ook een paar dagen maar 2 pillen genomen en moet echt naar 3 overgaan. Autorijden of in de bus zitten is nog steeds moeilijk soms. Opstaan ook, maar ik neem snel mijn pilletje. Ik leek me minder slapjes te voelen. Nu al een week keelontsteking/verkoudheid, dus het goeie effect is niet heel voelbaar.
Goed nieuws dat de medicatie helpt dus!
Maar ik ben bang dat dit niet over gaat zijn wanneer mijn pillen op zijn. Dan ga ik dus echt wel uitzoeken hoe het komt. En vooral wat ik er aan kan doen.
Mijn zus zei me pas nog: heb je niet gewoon altijd problemen met je evenwicht gehad? Ik denk dat inderdaad wel (vasthouden op trap, wel eens struikelen etc.). Maar nu is het te erg en zo wil ik niet blijven rondlopen. Het is heel eng om te voelen, ben echt wat van mijn stuk ervan.
Kan misschien de medicatie wel blijven nemen... maar echt gezond zal dat ook niet zijn.
Evenwichtsproblemen
Moderator: Moderators
Oh, rombergtest, heet dat zo als je je ogen dicht moet doen en blijven staan. Weer wat bijgeleerd
. Ik viel niet helemaal om, maar moest maar heel even. Ik bewoog en toen mochten mijn ogen open.
Ook met ogen open is lang rechtstaan een probleem. Nu zitten ook, liggen, alles eigenlijk
Tijd voor m'n pilletje 

Ook met ogen open is lang rechtstaan een probleem. Nu zitten ook, liggen, alles eigenlijk

mijn zoon heeft een ogentest gedaan(nystagmus) en een test met koude/warme lucht in de oren, en kreeg hierdoor duizeligheid. deze test is door de kno arts gedaan, resultaat is een bevestiging van evenwichtsproblemen.
daarna door kno arts de epley behandeling:hierdoor moeten de kristalletjes die voor het evenwicht zorgen weer op hun plek komen,
het is nu bijna 2 weken geleden, de vermoeidheid is wel wat afgenomen, hij is soms nog duizelig, dus nog even afwachten of het helemaal goed komt
maar idd de pilletje bestrijden alleen de symptomen.
daarna door kno arts de epley behandeling:hierdoor moeten de kristalletjes die voor het evenwicht zorgen weer op hun plek komen,
het is nu bijna 2 weken geleden, de vermoeidheid is wel wat afgenomen, hij is soms nog duizelig, dus nog even afwachten of het helemaal goed komt
maar idd de pilletje bestrijden alleen de symptomen.