Ik zit heeeel erg met iets en vroeg me af of jullie het misschien herkennen... maar ik wil niet gelijk naar de huisarts stappen want ik weet dat die er toch niet veel mee kan..
Ik werd gister namelijk wakker met enorme hoofdpijn en spierpijn en was de hele dag duizelig. Mijn lippen en nagels waren paarsig blauw geworden samen met mijn knokkels.
Ik dacht eerst dat ik snachts misschien wel had gestoten maar dat kon niet beide handen? Het was in de avond weer weg dus ik weet zeker dat ik mij niet heb gestoten.
Na wat googlen kwam ik op zuurstofgebrek en slechte doorbloeding.
Herkent iemand dit ? Ik vind het namelijk doodeng en voel me nog steeds onwijs beroerd
zuurstoftekort slechte doorbloeding?
Moderator: Moderators
As If I could reach Rainbows..
And if you want a rainbow you have to put up with the rain..
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
Herken ik niet,maar het lijkt me toch verstandig hiervoor je huisarts te raadplegen.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
@felixloena, dankjewel voor je reactie... Ik weet gewoon dat mn huisarts hier niets mee kan, net als zoveel andere dingen.. daarom wilde ik kijken of iemand hier ook last van had en wat zijn/haar ervaring is..
Zeker vragen als je binnenkort bij DML moet zijn...
Ik heb ook last van slechte doorbloeding, wordt niet blauw, maar wel altijd koude handen en voeten...
Ik heb ook last van slechte doorbloeding, wordt niet blauw, maar wel altijd koude handen en voeten...
Hope is the thing with feathers
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
That perches in the soul,
And sings the tune without the words
And never stops at all...
(Emily Dickinson)
De huisarts kan heel makkelijk met zo'n metertje op je vingertop (saturatiemeter heet dat geloof ik) je zuurstofgehalte meten. Ik heb zelf geen last van slechte doorbloeding, maar hij zette mij een keer zo'n ding op mijn vinger toen ik heel veel aan het hoesten was na een griep.
Toch maar een keer bij iemand navragen idd (DML of huisarts).
Toch maar een keer bij iemand navragen idd (DML of huisarts).
Every day may not be good, but there's something good in every day.
@metoo: Ja ik ga het zeker aan DML vragen zoiezo want ik had het gewoon niet koud ofzo.. het leek echt alsof ik met een hamer op me vingers had geslagen en nu is het gewoon weg, bizar.
@stier: Dat metertje ken ik, dat hebben ze vaker geprobeerd, kwam niks uit. logisch want op dat moment heb je ook geen last meer.
Heb wel foto's gemaakt van mijn nagels maar wel twee uur later, dus was alweer minder. Maar kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ik het loop te verzinnen.
@stier: Dat metertje ken ik, dat hebben ze vaker geprobeerd, kwam niks uit. logisch want op dat moment heb je ook geen last meer.
Heb wel foto's gemaakt van mijn nagels maar wel twee uur later, dus was alweer minder. Maar kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ik het loop te verzinnen.
Beetje Photoshop erbij en ze geloven je
.
Maar hmm ik heb het wel vaak als ik onder de douche ga staan, dan worden m'n voeten ineens paars en de bal van mn beide handen ook...

Maar hmm ik heb het wel vaak als ik onder de douche ga staan, dan worden m'n voeten ineens paars en de bal van mn beide handen ook...
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte