Geen behandeling bij ME/CVS?

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
verlorengezondheidman
Gevorderd lid
Berichten: 6231
Lid geworden op: 02 aug 2008, 17:24

Bericht door verlorengezondheidman »

Valt CGT / GET ook onder behandeling?
Een zoönose is een infectieziekte die kan worden overgedragen van dieren op mensen.
http://www.youtube.com/watch?v=wVQy9-cyL98

LyME en co's INFO-topic!
http://www.me-gids.net/index.php?name=P ... ht=#218551
Gebruikersavatar
dino
Gevorderd lid
Berichten: 1455
Lid geworden op: 22 feb 2011, 14:20

Bericht door dino »

Mishandeling ;).
Gebruikersavatar
san-34
Gevorderd lid
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 apr 2011, 18:14

Bericht door san-34 »

Hahaahahahaha raap me op =D>
"Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read."
Gebruikersavatar
nasa
Actief lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:59

Bericht door nasa »

Eressea, ik ben een beetje zoals jij :wink: Jarenlang niks gedaan, nu weer zin om iets te doen.

Van mijn 12de tot mijn 15de ongeveer ook vanalles geprobeerd. Behandeling bij DML, diëten, alternatieve dingen zoals acupunctuur etc. Ook allemaal wat onder de invloed van mijn moeder. Niks lang volgehouden, omdat het me niet veel opleverde, en dan trek ik al snel mijn conclusies. Behandelingen van DML wel allemaal afgemaakt (Heavy metal protect, acetylcysteïne, zitromax, chlorella, nog een poeder met spijsverteringsenzymen...?) Die alternatieve dingen, daar ben ik te nuchter voor. Ook veel teleurstellingen, omdat me altijd beloofd werd dat ik beter werd en dat gebeurde maar niet.

Later was ik vooral bezig met normaal proberen te zijn. Daar pasten dokters en behandelingen niet in. Had genoeg aan mijn hoofd met school proberen vol te houden. En ik had ook gewoon helemaal geen zin in dokteren :P . Puber zeker? Rond mijn 20ste nog eens naar DML, leaky gut vastgesteld, even een behandeling gevolgd. Verder druk met een poging tot studie.

Sinds een aantal maanden wel weer zin om te zoeken naar oplossingen. Eindelijk maar eens mijn fibro officieel laten vaststellen, naar de kiné. En misschien binnen een tijdje nog eens DML.
Deze keer komt het ook helemaal vanuit mezelf, niet van mijn ouders. Ik heb ook altijd geprobeerd om mijn leven zo goed als kan uit te bouwen, jammer genoeg met ME en fibro.

Ik snap het dus heel goed dat mensen (even) geen zin hebben in dokters/behandelingen. Dat vraagt energie, en levert niet noodzakelijk iets op. Soms is het beter om het beetje energie dat je hebt te besteden aan gewone dingen. En ik ben blij dat ik er niet mee bezig was, anders was ik vast naar de GET en CGT doorgestuurd en was ik nog slechter geworden.
Wel heel veel respect voor de mensen die vechten om beter te worden!
Plaats reactie