Sonja, wat ontzettend goed dat er nu actie is ondernomen! Ik hoop dat het je wat rust heeft gebracht...! 
dien schreef:@eressa, dit zijn de lettelijke woorden van de ervaring van Nasa. Niet die van mij. Goed lezen alvorens je je probeert in te mengen. Groeten, Dean
Daar ging het niet over. Goed lezen. 
dien schreef:@louisa, je trekt de hele inhoud uit zijn verband. Probeert de boel af te leiden middels randzaken dat getuigt niet echt van een goed ''debater''.  Maar ja, echt onderbouwen kan je het ook niet. Het valt mij op dat op dit forum dat iedereen met een andere mening -dan die van een dominant groepje dames- altijd wordt aangevallen op niet inhoudelijke en slecht onderbouwde zaken. Dat zeg idd iets. Jammer. Dit gaat helemaal nergens meer over. Laten we deze zinloze discussie maar staken.
Graag! Daarnaast heb ik je al eerder vertelt dat het nogal onzinnig is om op een lotgenotenforum de debatteermethode te gaan gebruiken. We zitten niet op de universiteit 

Het komt op ander mensen over alsof je superieur bent over iedereen, door mensen aan te vallen op hun postmethode. FYI, degene die hier de hele tijd aangevallen en gedegradeerd wordt, is Louisa, en niet jij (voorbeelden daarvan die je steeds noemt: je hebt een bad case of brainfog, je leest niet goed, je argumenten zijn niet goed, je bent subjectief, je bent onwetend, je hebt vooroordelen). Ik weet niet precies hoe we dit het beste kunnen oplossen, omdat alle posts door elkaar staan, maar ik stel voor, dat als iemand nog over dit gedoe door wil praten, daar een nieuw topic voor opent. En Dean, ik raad je sterk aan om je aanvallende toon aan te passen. Ik weet dat je heel veel waardevolle informatie hebt, en dat zou je hier zeker ten goede kunnen gebruiken, en ik zou het jammer vinden als dat mis zou gaan omdat je het op een aanvallende manier brengt. 
*sorry voor het Engels, mijn hoofd wil momenteel even niet meer*
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King