Nee dat was ooit prive, maar goed als jij zegt dat je nooit bij Vermeulen/dr Visser bent geweest dat ben ik inderdaad "gek" denk ik.

Moderator: Moderators
Sorry, dien, maar ik moet echt om je lachendien schreef:@Louisa, Nee, hoor, maar dit heeft niks met mijn kritiek te maken. Daarnaast reageer ik op de informatie die posters schrijven op fora, niet op mogelijkeinformatie die in persoonlijke berichten worden gegeven, dat heet namelijk integer.
Sonja heb ik al beantwoord, lees maar eens goed terug. Wel bij de les blijven he. Of ben jij nu Sonja haar woordvoerster? Volgens mij kan Sonja prima zelf vragen stellen als ze advies wil. Groeten, Dean
dien schreef:@ Louisa, Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zullen we maar zeggen. Ik hoop dat als jij de spreekbuis van ME-patiënten wordt dat wel vanuit een meer wetenschappelijke visie gebeurd.
Heb je mijn antwoord inmiddels aan Sonja gevonden? Dat beantwoord namelijk jou vraag. Als toekomstig PR dame moet je wel goed lezen en niet in herhaling vallen, maar goed dat kan het gevolg zijn van een tekort aan grijze cellen.... fijne dag verder en succes met je PR werkzaamheden! Dean
Ik ben daar begonnen toen ik 8 was (sinds het allereerste begin dat Smits hiermee bezig was), dus ik weet niet veel meer van het begin... Na wat geëxperimenteer had hij een paar jaar later uitgevonden hoe melatonine precies werkte, en toen kreeg ik het om 7 uur - 1 tot 2 mg door heftige bijwerkingen. Ongeveer 2 jaar geleden ben ik plotseling immuun geworden voor melatonine, sindsdien wordt mijn dosis steeds verhoogd, en nu neem ik het een halfuur voor het slapen in, een andere mogelijkheid is er bij mij niet. Ik vind het wel vreemd dat Smits nooit de interesse heeft gehad om dit te onderzoeken - het zou best kunnen dat dit een standaard reactie is na al die jaren van melatonine.marry schreef:@ erresea
Oh Dat is nieuw voor me , bij mij is het inderdaad al heel lang geleden ook dat ik dat heb gebruikt. gebruik je zoveel? IK had toen 5 mg maar heb dat toen gehalveerd uiteindelijk voor het beste resultaat op den duur.
EN werkt het bij jou? hoe laat neem je in, ook rond uur of 7 a 8 in de avond?
Groetjes MArry