marry schreef:Gewoon aan iedereen die het boeit

Groetjes, Louisa
Moderator: Moderators
zonaanbidster schreef:Ik zou willen zeggen @ wie het boeitals je echt wilt steek dan je licht op. Het zou nog wel eens mee kunnen vallen.
En naar welke ME/cvs-vriendelijke arts/internist zou onze Sonja, dan moeten gaan? Wat is jouw advies aan haar?louisa schreef:Ohw, ik begrijp net, dat je ook een ME/cvs-patiënt bent? Welke ME/cvs-vriendelijke artsen heb jij bezocht en welke behandelingen heb je gevolgd en wat heeft jou dat opgeleverd?, als ik dat vragen mag?
dien schreef:Twijfel is het begin van wijsheid. Wetenschap is gebaseerd op een experiment. Een theorie kan uitsluitend wetenschappelijk zijn als hij ook falsificeerbaar is. Daarom heeft de psychoanalyse binnen de psychiatrie geen wetenschappelijke status, omdat de theorieën waar deze op gebaseerd zijn niet falsifieerbaar zijn. Ook het tussen neus en lippen iets verkondigen als een ''feitje'' is bezijden de ''waarheid'' dus subjectief immers niemand kan het controleren. Wie zegt dat sommige dan maar besluiten om niets te doen. Iets doen betekent niet per definitie dat het de juiste keuze is. Soms kan niets doen dan weer beter zijn. Leuk dat gefilosofeer op de late avond. ik wens een ieder veel wijsheid toeGroeten, Dean