Hey Sonja,
Als je docu aanslaat kun je misschien een real life show doen. Laat je een TV station die testen vergoeden
En dan hopen dat je niet de pech hebt die ik had. Ik had eindelijk die 500,- bij elkaar en toen bleek dat de test mislukt was. Kreeg na 16 dagen al negatief uitslag, terwijl dat helemaal niet kan (Whittemore en USA lab bevestigde dit). Bloedtest moet namelijk minimaal 45 in cultuur staan willen ze wat af kunnen lezen. Heb een hoop heisa gehad en toen zouden ze de test overnieuw doen. Ook boden ze me de serologie test gratis aan. Wilde een nieuw bloed sample sturen, maar ze wilde dit niet regelen voor mij en zeiden dat ze de test met mijn eerste sample zouden doen (terwijl ze eerst zeiden dat het niet kon en ik weer naar Belgie af moest reizen om voor de serologie test bloed te geven, maar toen moest ik het nog betalen, weer 260,- Eur). Dus de serologietest zouden ze dan met mijn plasma doen van het eerste sample (moet nog nagaan in de US of dit uberhaubt mogelijk is). Inmiddels kreeg ik na 30 dagen weer bericht van ze dat mijn 2e test ook negatief was??? DUH, weer geen 45 dagen verstreken. Heb dus zelf inmiddels mijn vertrouwen in Redlabs verloren. Geloof ze niet meer

500,- Eur kwijt en geen resultaten
Heb er echt alles voor over om te bewijzen dat ik ziek ben, maar mijn enigste optie is denk ik nog naar de US af reizen en de test daar te doen... Wil daar serieus over na denken, maar weet ook niet hoe ik dat financieel zou moeten doen. Je staat soms echt met je rug tegen de muur...