Ben het hier helemaal met @niessie eens

Moderator: Moderators
esther26 schreef:Ik heb inmiddels een afspraak bij het vermoeidheidscentrum: 17 februari. Ik vind het wel spannend.
Je huisarts denkt kennelijk duidelijk dat ME/CVS een psychische ziekte isesther26 schreef:Hij heeft wel zo'n 20 keer het woord psyche in zijn mond genomen. Ik had de indruk dat hij mij er van wilde overtuigen dat je psyche ook een heel belangrijke rol speelt bij ziekte. Hij zei ook dat Lelystad de psyche blijkbaar ook heel belangrijk vindt, omdat het een mutidisciplinaire aanpak is met ook een psycholoog. Maar ik heb ieg gekregen wat ik wilde: een verwijzing naar Lelystad.
Mijn huisarts heeft de verwijsbrief getypt op de PC waar ik bij zat en in overleg met mij. En ik kreeg de originele brief gelijk mee, zodat ik die zelf kon geven aan de internist.esther26 schreef:Ik heb hem gevraagd om de verwijzing ook naar mij te sturen, weet ik ieg van tevoren wat hij geschreven heeft.
Hoe is het gegaan? Heeft de internist je wat meer duidelijkheid kunnen geven? Heb je een diagnose gekregen?esther26 schreef:Ik heb inmiddels een afspraak bij het vermoeidheidscentrum: 17 februari. Ik vind het wel spannend. Hopelijk komt er in Lelystad wat meer duidelijkheid
Ik geef je wat meer informatie. Heb je de diagnose ME/cvs van een ME/cvs-vriendelijke arts/internist gekregen?sonjasilva schreef:Een vraagje. De behandelmethoden waar jij over spreekt, wordt er IETS van vergoedt????
Ik heb al een WW uitkering, ben bang dat als ik me ziekmeld ik geen uitkering meer krijg. Zit nu al krap en heb dus geen 450 euro voor onderzoek in CVS/ME centrum in Amsterdam...
Zucht