Ik lees net dit. Dit is voor het eerst dat ik lees dat een bekende nederlander ME/CVS heeft !
Wie weet kan ze ons in de toekomst helpen ME/CVS een gezicht te geven en aandacht te vragen voor de aandoening.
De 34-jarige presentatrice kampt al jarenlang met de vermoeidheid. "Zo moe dat ik sinds een jaar iedere ochtend nadat ik mijn zoontje naar school heb gebracht om tien overhalf 9 weer ging slapen en om kwart voor 3 mezelf uit bed moest hijsen om hem te kunnen halen."
Sonja baalt er enorm van dat er nog maar weinig bekend is over ME/CVS. "Ik ben ook heel boos omdat er zo weinig bekend is over deze slopende ziekte. Ik ga me zo hard inzetten om deze ziekte wereldwijd meer een gezicht te geven. Het is zo heftig, pijnlijk en eenzaam."

Foto (bron:Telegraaf) er bij bij gezet. Louisa, moderator ME-gids.net