Wie wil zich laten interviewen dr 3ejrs studenten medicijnen

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Henny
Gevorderd lid

Bericht door Henny »

Van de steungroep ME en arbeidsongeschiktheid kreeg ik een brief. Daarin staat grofweg:
De studiegeneeskunde aan de universiteit van Groningen zoekt samen met de steungroep ME en arbeidsongeschiktheid mensen met ME die zich willen laten interviewen.
Doel: studenten/aankomende artsen laten ervaren wat iemand met een dergelijk ziektebeeld meemaakt.
Hiervoor worden mensen uit Groningen, Friesland, Drenthe, Noord Oostpolder, noord-Overijssel gezocht die in de periode december 2006 tot mei 2007 zich één of naar keuze meerdere keren willen laten interviewen.
Het interview wordt door twee studenten bij jou thuis afgenomen en duurt ongeveer een uur.
Mocht je mee willen doen :
Wil je bij voorkeur voor 14 november de volgende gegevens mailen naar info@steungroep.
Opmerking van Henny: Aangezien de interviews tot mei plaats vinden en er te weing mensen zijn, kun je volgens mij nog langer reageren.

Naam
Adres
telefoonnummer
Emailadres

o heeft ME/CVS
o heeft geen ME/CVS, maar een andere diagnose namelijk .........

Is bereid om in de periode dec 2006 tot half mei 2007 een interview te geven aan studenten van de RUG
o twee keer
o vaker, namelijk........
o één keer

Het interview kan plaatsvinden
o bij mij thuis
o elders, namelijk.........

Kent ME patienten die mogelijk bereid zijn een interview te geven aan studenten medicijnen van de RUG

naam adres emailadres

Hartelijke groet van Henny
Laatst gewijzigd door Henny op 19 nov 2006, 10:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Marloes
Gevorderd lid

Bericht door Marloes »

Een van mijn beste vriendinnen doet geneeskunde aan de RUG en had dit vorig jaar. Zij wilde mij niet interviewen, omdat dat te persoonlijk en dichtbij zou zijn, en kreeg toen een patiente toegewezen.. die 5 km bij mij vandaan woont (en dat is het uiterste waar je nog mag wonen voor deze interviews, erg ver weg van Groningen, en erg grappig dus dat ze uitgerekend daar terecht kwam).

Ik ga misschien eens informeren bij de RUG, ik woon niet precies in het gebied wat ze noemen maar dus wel echt heel erg dichtbij dat gebied.

Iemand die hier al eens aan meegewerkt heeft (vorig schooljaar bijvoorbeeld?) en er meer over kan vertellen?
Keep on rockin'
Henny
Gevorderd lid

Bericht door Henny »

Hoi Marloes,
Als je mee wilt werken zou ik zeggen heel graag en doen!
Je kunt je gewoon opgeven. Zeker gezien het feit dat iemand op 5 km afstand geinterviewd werd.
Er zijn 400 studenten die in tweetallen allerlei vragen over ME en de consekwenties voor jou komen stellen.
Ik ben vorig jaar als ex-Me-hebber er twee keer geinterviewd. Blijkbaar is het lastig om aan voldoende adressen te komen.
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Jazzie
Gevorderd lid

Bericht door Jazzie »

Jammer dat ik totaal niet in die regio woon. Anders had ik het wel leuk gevonden.
Musicchris
Beginner

Bericht door Musicchris »

Ik woon naast de geneeskundefaculteit in Groningen, dus de afstand moet geen probleem zijn lijkt me.. Maar ik weet niet naar wat voor mensen ze op zoek zijn; echt heel zieke mensen of mensen die met wat beperkingen toch gewoon kunnen doorleven? Maar ja, ik heb wel de diagnose ME. dus ik zal maar eens mailen.
Jeroen
Beginner

Bericht door Jeroen »

Ik heb net een email gestuurd en me aangemeld. Woon in Leeuwarden, dus dat komt mooi uit en wil er graag aan meewerken.

Groetjes,
Jeroen
Henny
Gevorderd lid

Bericht door Henny »

Hartelijk bedankt voor jullie reacties.
Liefdevolle groet van Henny
paula
Actief lid

Bericht door paula »

hm ben net te laat...
Henny
Gevorderd lid

Bericht door Henny »

Hoi Paula,
Stuur gewoon een email.
Aangezien de interviews tot mei plaats vinden en er te weing mensen zijn, kan ook jij mooi meehelpen.
Liefdevolle groet van Henny
Draakje
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Draakje »

Heb me ook ff aangemeld :) Hopelijk niet te laat.
"We lachen hard om een mop. We glimlachen zachtjes om het geluk."
Marialice
Beginner

Bericht door Marialice »

Tsja, 6 jaar geleden zat ik als student geneeskunde aan de andere kant. Toen was het nog een pilot-project, goede zaak dat ze ermee door zijn gegaan.
Ondertussen weet ik dat ik toen al ziek was en heb geneeskunde niet voor niks op moeten geven. Ach, wie weet maak ik het ooit nog af :)
Henny
Gevorderd lid

Bericht door Henny »

Hoi,
Ik krijg vanmiddag, maandagochtend en volgende week vrijdag derdejaars langs.
Ik kreeg te horen dat er dit jaar meer aanmeldingen van mensen waren die zich wilden laten interviewen.
Ondanks dat werd ik gevraagd of ik nog een extra tweetal wilde ontvangen.
Musicchris
Beginner

Bericht door Musicchris »

Bij mij is er ook een tweetal langsgeweest. Eigenlijk wel gezellig! En ik hoorde dat ze er ook voor richting Assen en zo moesten, dus heel erg in de buurt is het niet allemaal....
annac
Gevorderd lid

Bericht door annac »

Dat ermeer aanmeldingen zijn om een intervieuw toe te staan is niet gek, als je bedenkt dat de "vage klachten" poli op het UMCG (Groningen dus) elke week 5 ME-gevallen krijgt!

Maar laat het maar goed doorsijpelen in het meische circuit, want ME zal binnenkort best epidemische vormen gaan aannemen, denk ik zo.

Marialice, heb jij toen als studente medicijnen ook ME-patienten geintervieuwd? En hoe gaat het nu met jou? Wat doe je nu, of juist niet?
Laatst gewijzigd door annac op 09 mar 2007, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Marloes
Gevorderd lid

Bericht door Marloes »

Zoals ik eerder in dit topic al eens zei, werd iemand op 5 km afstand van mij daarvoor geinterviewd, en ik woon in Gelderland! Vanuit Groningen is die plaats 2,5 uur reizen.
Keep on rockin'
Plaats reactie