Nexavir (4ME): effect? ervaring?

Hier bespreken we biomedische behandelingen en medicijnen voor ME (cvs).

Moderator: Moderators

tavy
Actief lid

Bericht door tavy »

dat klinkt geweldig vicky ,het is dus een algmene virusremmer? Ik ben ook altijd ziek, en dat beperkt me enorm ,lig veelal in bed.
Is het spuiten niet vervelend?
Kun je bij DML erop aan sturen dat je daar interesse in hebt of volgt hij enkel zijn eigen protcol?

tavy
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Ik ben pas 2 dagen met Nexavir bezig. Kan het zijn dat ik er al op reageer? Ik heb sinds gisteravond wat hoofdpijn en een beetje snotterig, ook wat warm hoofd. Het kan natuurlijk ook een verkoudheid zijn, maar voor mijn gevoel is het herx-reactie.
Voelden jullie ook reacties op het begin?
Every day may not be good, but there's something good in every day.
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

In het begin merkte ik niets. Nu na 3 a 4 maanden begin ik het te merken. Meer energie, minder terugvallen en als ik een terugval heb duren ze minder lang.

Het nadeel is dat ik nu weer veel te ver over mijn grenzen ga en dus weer opnieuw uitgeput ben geraakt. Maar ik glij niet meer helemaal weg in het moeras, zoals voordat ik nexavir gebruikte.

suc6 T.
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
aimee
Actief lid

Bericht door aimee »

Ik heb tot nu toe ook nog vrij weinig gemerkt vd de Nexavir, nu iets langer dan een maand bezig. Kan het niet zo zijn dat je dit voelt door de ab-kuur? Succes! Liefs
Ik vertrek vandaag, elke dag opnieuw..
www.aimee.vertrektvandaag.nl

Ik ben inmiddels ook vertrokken op Twitter!!
http://twitter.com/Aimee_CVS of http://aimee.vertrektvandaag.nl/twitter
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Ja kan ook, gisteren de laatste pil van de eerste AB-kuur genomen. We krijgen ook zoveel tegelijk he :S

Tanto, super dat je iets sterker wordt. Moeilijk he om dan rustig aan te doen. Ik ben daar ook niet echt goed in. Ben eergisteren in een nieuw boek begonnen. Als ik eenmaal in een goed verhaal zit, dan hou ik me wel koest ;-).
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Heerlijk he, lezen. Helaas lukt het me al maanden niet meer; zit in een ietwat stressige periode. Ik zou graag weer eens een boek oppakken...

MJ
Actief lid

Bericht door MJ »

Ik ben nu bezig aan mijn 9e flesje Nexavir en ik ben duidelijk slechter. Wie heeft er dit nog? Ik ben duizelig, nog meer uitgeput en kan nog minder doen. Is dit een goed teken?
aimee
Actief lid

Bericht door aimee »

Same here!! Had t nog niet gelinkt aan de Nexavir.. ik kan iig nagenoeg niks meer :s Geen idee waar het vandaan komt. Mocht iemand hier nog opties ideeën of oplossingen hebben dan hoor ik het graag..
Ik vertrek vandaag, elke dag opnieuw..
www.aimee.vertrektvandaag.nl

Ik ben inmiddels ook vertrokken op Twitter!!
http://twitter.com/Aimee_CVS of http://aimee.vertrektvandaag.nl/twitter
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Ik ben nu een week of 6 met Nexavir bezig. Ik heb nog steeds vlagen van een griepgevoel, ietwat snotterig, lichte hoofdpijn, iets waterige ogen, spierpijn, emotioneel/huilerig. Het komt echt in golven, na een paar dagen trekt het weer weg.

Het is lastig te zeggen of het nou echt van de Nexavir komt, ik heb immers (zoals de meeste DML-gangers) ook B12, chlorella en antibiotica. Maar ik heb wel het idee dat de Nexavir veel doet.

Ik moet wel zeggen dat ik soms ook opeens heldere momenten heb, een helder hoofd en een gevoel van alles te kunnen. Ik vind het alles bij elkaar wel vermoeiend al die ups en downs. Ik zeg maar steeds tegen mezelf dat het Herxheimer-reacties zijn en dat het juist goed is.

Zie al wel op tegen de volgende bestelling à 1350 euro....
Vicky
Beginner

Bericht door Vicky »

hey, de eerste 4 maanden dat ik nexavir gebruikte was ik ook echt slechter hoor, de eerste 3 maanden had ik echt de ene infectie na de andere, niet te doen. Maar volgens DML was dit normaal, want blijkbaar legt nexavir eerst je immuunsysteem nog meer lam om het daarna terug goed op te bouwen. Pas na 6 maanden voelde ik echt beterschap en die merk ik nu nog steeds!

Maar na ongeveer 3 maanden merkte ik wel dat ik af en toe wat fitter in mijn hoofd was, dit was bij mij het eerste teken dat het werkte, dus de moed niet verliezen hé. Je moet het minstens 6 maanden proberen eer je kan oordelen of het werkt of niet. En iedereen is ook anders hé, bij de ene helpt het vlugger dan bij de andere, maar wanhoop zeker niet als je je de eerste maanden slechter voelt.

Veel succes

En het spuiten, tja aangenaam is dat niet maarja als je dan beterschap merkt heb je dat er wel voor over hé.

Ik denk niet dat je DML kan aansturen op een behandeling met nexavir hoor, hij doet zijn eigen ding é, en als hij vindt dat je het nodig hebt zal hij het je wel voorschrijven hoor. Want niet iedereen heeft het nodig hé. Wat zijn criteria zijn weet ik niet zo goed hoor.

groetjes
mizza
Beginner

Bericht door mizza »

Dan toch na lang dubben, Nexavir besteld.

Ik ben blij dat ik hier lees dat ik in het begin achteruitgang moet verwachten. Ik was namelijk zeer snel en zeer sterk achteruit gegaan door het dieet van Christine Tobback. Blijkbaar was dit normaal, maar dat had DML dan wel even mogen aankondigen. Ook nu heb ik er ivm de Nexavir niks van gehoord, maar dankzij dit forum weet ik waaraan ik me kan verwachten.

Ik kijk tegen het spuiten op, maar nog erger kijk ik er tegenop dat de kans reëel is dat het niets oplevert. Ik ben reeds anderhalf jaar bij DML in behandeling zonder ook maar iets van vooruitgang. Enkel financiële achteruitgang ...
nabo
Gevorderd lid

Bericht door nabo »

Vervelend om te horen mizza.

Ik hoop dat je door de nexavir wel veel verbetering krijgt!
En het spuiten komt wel goed hoor, gewoon even wennen.
stier
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door stier »

Zijn er inmiddels al forumleden die goede effecten hebben van de Nexavir en de dosis hebben kunnen afbouwen?

Ik heb nu bijna 3 maanden Nexavir gebruikt en ga de komende 3 maanden dezelfde dosis van 2 ml SC spuiten. Ik kan niet zeggen dat ik al effecten bemerk. En ik heb weer behoorlijk last van hooikoorts, dus mijn immuunsysteem staat blijkbaar nog in dezelfde stand.
Ik weet wel dat er gezegd wordt dat je het minimaal 6 maanden moet gebruiken. Maar ik begin ook een beetje het idee te krijgen dat DML het ook na die 6 maanden gewoon weer op 2 ml per dag blijft houden. Twijfelen jullie ook wel 's een beetje?
flora
Beginner

Bericht door flora »

Nee, twijfelen doe ik al lang niet meer!

Ben sinds 2007 bij Dr. De Meirleir in behandeling, ook Nexavir, na verloop van tijd bouw je het spuiten af naargelang het gaat, ik blijf nog wel op een onderhoudsdosis, maar dat hoeft lang niet iedereen. Ben vorig jaar een half jaar gestopt met onderhoudsdosis, dat wilde ik graag proberen. Bleek niet slim, werd weer zieker!

Nexavir werkt heel subtiel, je moet niet denken " gisteren heb ik gespoten waarom kan ik vandaag dan niet meer? " Zo werkt het niet, het is geen mirakel-medicijn. Nexavir heeft voor mij heel veel gedaan! Als ik terug kijk naar wat ik in 2007 nog kon en wat ik nu allemaal weer kan!!!!!!!!!! Dan is het voor mij heel duidelijk!!!

Voor mij is Dr. De Meirleir "een reddende engel"........

liefs Flora
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door tanto »

Ik lees hier nu mijn eigen post terug van januari. In februari weer een crash gehad waar ik nog steeds niet helemaal bovenop ben. Het moeras was dit keer iets minder diep dat vorig jaar, maar dieper dan het jaar daarvoor. Hoe dan ook, nu twijfel ik ook weer of nexavir wel iets doet. Ik spuit nu een half jaar 2 ml per dag. Ik merk dat ik de laatste tijd af en toe vergeet te spuiten. Onbewust express? Op mijn nieuwe behandelplan staat ook iedere dag 2 ml. Ik wil na negen maanden toch zeker gaan afbouwen. Ik heb helaas ook geen geldboom in mijn tuin (welke tuin??).

Dus ja, de twijfel herken ik.

Plaats reactie