@ Esther; super bedankt nog even voor je heldere uitleg!! Dit is mij het vorige consult ook verteld, mr was de precieze uitleg even kwijt. Hoe kom jij aan deze info? Gewoon uit nieuwsgierigheid..

Anyways, ik heb idd Nimotop voorgeschreven gekregen, 2x per dag.. mr heb toch écht het gevoel dat het niks uithaald na 3 of 4 wkn.. Slik het trouw.. In de hoop dat het helpt.
#Sowfia; ik heb ook nergens last van gehad tot spuit 10 ofzo..
@Nabo; wat de 1/5 ampul betreft, dat ga ik 5 april ook vragen. Het lijkt me ook niet steriel steeds uit hetzelfde flesje dus voor nu de 1ste keer de rest weggegooid.. Tja, geen risico. Wel jammer dat je geen reactie krijgt zeg, ik zou erop staan!
Ik heb nog nooit migraine gehad, mr het is écht of mijn hele hoofd pompt en klopt en licht en geluid is dan allemaal teveel. Word er ook snachts mee wakker icm hele levendige dromen. Die had ik al, mr nu voer ik hele revoluties van A tot Z en dat 3x per nacht.. Nouja, ik dacht mss heeft iemand wat aan deze info

@ Esther; weet jij dan toevallig ook hoe ht zit als je calciumgehalte idd net als wat Niessie zegt gewoon goed is? Maakt dit niet uit?
Mss is er iemand die er nog eens wat meer over kan loskrijgen bij Himm zelf..
Nou, een lang bericht zeg.. Liefs voor jullie!!