Vreemde wereld

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Ik vraag me al dagen af waar ik die man van ken die ik enkele dagen geleden op straat heb gezien. Zoooo'n bekend en vertrouwd gezicht maar heb geen flauw benul van waar.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
imagine
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 484
Lid geworden op: 28 jan 2009, 11:41

Bericht door imagine »

Met veel moeite je van de bank naar de keuken begeven maar vooral niet weten, zien of kunnen bedenken waarom....

En... de deur open doen omdat de bel ging??? Geen mens aan de deur.
(echt geen belletjelellende jeugd, om over 's nachts maar te zwijgen)
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Als ik niet uitrust een supermarkt in ga kan ik een complete paniekaanval krijgen. Mijn hersenen weigeren dan nog dienst (lang leve het lijstje) en mijn benen zijn van pap. Op zulke momenten wil ik nog maar één ding: er uit!!
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gebruikersavatar
ikje
Beginner
Berichten: 48
Lid geworden op: 13 mar 2011, 16:42

Bericht door ikje »

herken me ook in zoveel van jullie verhalen,dingen niet meer kunnen vinden terwijl ze wel degelijk op die plaats bleken te liggen,zelf dingen op een plaats gelegd hebben en dan aan de anderen van het gezin gaan vragen waarom ze dta bepaalde ding nu daar gelegd hebben...(terwijl ik het dus zelf deed)

of naar de winkel gaan met een boodschappenlijstje en altijd wel wat verkeerde dingen bij te hebben... thuis krijg ik dan vaak de reactie "kan je nu eens niet gewoon de moeite doen om dat lijstje te lezen! ik schreef het toch op!" dus volgende keer ga ik dan weer met een bang hartje naar de winkel,probeer ik me nog harder te concentreren op m'n lijstje maar toch heb ik weer wat verkeerde dingen bij.

doet echt gek,kan ik dan op die momenten echt niet meer lezen,zit ik gewoon met zoveel gedachten in m'n hoofd dat ik lees wat ik in m'n hoofd denk... ik weet het niet...
Plaats reactie