Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.
die artsen houden zich bewust
doof-blind-en stom,voor het lijden van ME/CVS-ers.
het is MISDADIG!!!! ,WALGELIJK enASOSIAAL.
ik gun hun ME/CVS ,net zolang tot ze door hebben wat het is om zo ziek te zijn.
lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
@aimee, nee ik heb zelf geen twitter account. Fijn als je het op twitter wilt zetten.
@tanto, ik ben zelf niet betrokken bij de organisatie de protestactie dus ik weet dit niet, maar ga er vanuit van wel hoor. Ik probeer meer her en der van internet wat info te verzamelen zodat wij als thuisblijvers ook een beetje op de hoogte zijn vandaag. Zie overigens ook vorige pagina voor een perscommunique op de site van de protestactie.
Het is best spannend he? ik ben zoooo benieuwd naar de ervaringen en verhalen. Hoop dat de pers het flink oppikt.
Laatst gewijzigd door poppetje op 14 mar 2011, 10:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Heel spannend allemaal vandaag en ik denk aan iedereen die aan de actie meedoet en ik ben ook de organisatie enorm dankbaar voor alle energie en kracht!!
Ik heb toch zelf vandaag maar een twitter account aangemaakt. Ga proberen updates te geven over wetenschappelijke ontwikkelingen en nieuws rond ME/CVS. Mijn eerste tweet betreft de protestactie. Je kunt mij dus nu volgen... laat ook even weten als er hier leden zijn met een twitter account, dan voeg ik jullie toe !