Dringend huisarts gezocht in Amsterdam

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Grigor
Gevorderd lid

Dringend huisarts gezocht in Amsterdam

Bericht door Grigor »

@eezdva: heb je vraag uit het topic 'wie heeft er een huisarts die in ME/CVS gelooft' gesplitst en verplaatst naar de hoek 'gezocht' in de hoop dat er sneller reactie komt. Mod. Zuiderzon

Het spijt me maar kan vandaag niet echt helemaal door alles lezen wat er geschreven staat.

Mijn vraag is heeft iemand uit Amsterdam eem huisarts die in ME/CVS gelooft. Dan wil ik daar direkt naar toe. Het is dringend.
Maartje
Donateur
Donateur

Bericht door Maartje »

Ik heb een ontzettend fijne huisarts in de binnenstad van Amsterdam zitten. Ze helpt me gigantisch en staat er volledig achter dat ik geen CGT behandeling wil. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan PM ik je haar gegevens wel even.
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Maartje schreef:Ik heb een ontzettend fijne huisarts in de binnenstad van Amsterdam zitten. Ze helpt me gigantisch en staat er volledig achter dat ik geen CGT behandeling wil. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan PM ik je haar gegevens wel even.
Graaaaaaaaaaaaaaaag...Ik zit in de binnenstad...JE bent de beste :-)
plassterk
Donateur
Donateur

Bericht door plassterk »

@ maartje

oh ik moet ook nog opzoek naar een andere huisarts in amsterdam. sinds mijn laatste verhuizing val ik nu buiten het gebied van mijn oude studentenarts. Misschien kun je mij ook een PM sturen met contactgegevens.
Be warned. De E-spirocheet veroorzaakt E-lyme, is kritiek resisitent en onuitroeibaar. Heeft uw forum E-lyme? Let op buitensproige quotes
Grigor
Gevorderd lid

Bericht door Grigor »

Lol wordt gezellig bij huisarts. Hey maar hoop dat je snel het adres stuurt want ik probeer die enorme renkeningen van De Meilier le laten vergoeden door mijn verzekering en des te eerder des te beter.
fenna
Beginner

Bericht door fenna »

Hoi, ik ben ook al erg lang op zoek naar een me-vriendelijke huisarts in Amsterdam.
Mochten jullie iemand weten, zouden jullie mij willen pb-en?
Alvast heel hartelijk dank.
Plaats reactie