Vraag van journalist en artikel schrijven over ME/CVS

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur

Bericht door vlindertie »

Ik ben het ook niet. Toch te oud, hahahaha.

@ Bloemetje: Alles went, behalve een vent!!
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Esther
VIP-donateur
VIP-donateur
Contacteer:

Bericht door Esther »

Hoi Martine (journalist),

Ik vind het oprecht geweldig dat je interesse toont in het onderwerp en op zoek bent gegaan op dit forum naar iemand die jouw artikel een meerwaarde kan geven. Ik wens jullie allebei een goede communicatie en een artikel waar niet enkel de journalist en de betrokken patiënte, maar alle ME/CVS patiënten blij mee kunnen zijn.

Dit is waar het om gaat. Wij zijn 'onzichtbaar' en jij wil dat een gezicht geven.
Heel hartelijk bedankt.

Liefs,

Esther

http://www.onwilliglichaam.blogspot.com
petraroos
Donateur
Donateur

Bericht door petraroos »

bloemetje schreef:Ik heb een tijd lang een kapster aan huis gehad, jarenlang dezelfde dat was een geweldig mens. Nu zou ik op zoek moeten naar een nieuwe. Op Marktplaats bieden er zich plenty aan, maar ik moet er nu ff niet aan denken dat gedoe aan mijn hoofd en dan ook nog kennis maken met een nieuw iemand, mijn situatie uitleggen, dan nog mijn wensen laten weten aangaande mijn coupe. Gelukkig groeit het hard en heb ik nauwelijks dooie punten, dus zie ik er nog best fatsoenlijk uit. De kapster moest altijd zo om me lachen, dat mijn haar wel het meest gezond van al mijn lijf is :mrgreen: Dus voor nu: gewoon laten groeien met een hippe speld of clip erin.

hallo ,
nadat mijn thuiskapster er jaren geleden meegestopt was,
ben ik maar gaan leren om zelf mijn haar te gaan knippen,
en dat gaat erg goed,(na een paar kleine missers in het begin.)

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

journalist schreef:Mijn deadline is 5 feb. Het gaat om een interview. Mag telefonisch, per mail of ik kan langskomen - wat het handigst is. Daarna schrijf ik het artikel, fullquote, waarbij het verhaal fullquote wordt opgetekend.
5 februari jl. was de deadline.
Is het artikel/interview al geplaatst?..........
Ik ben benieuwd. Iemand iets gezien, gehoord?

Groetjes, Louisa
dopey
Actief lid

Bericht door dopey »

De Viva kent een doelgroep die vol in het uitgaansleven staat. Zou dit blad het kunnen zijn?
Alabama
Gevorderd lid

Bericht door Alabama »

Vroeg me af of journalisten bepaalde beroepsgeheimen hebben. Want er wordt wat geheimzinnig gedaan wat mij niet echt nodig lijkt. Waarom wordt niet gewoon bekend gemaakt om welk blad het gaat?
God is closest to those with broken hearts..
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ergens anders las ik dat iemand iets in de Margriet had gelezen over een mevrouw met M.E. Maar de doelgroep was toch 20 - 30 ofzoiets? Dat lijkt me dan weer geen Margriet.
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

journalist schreef:Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb inmiddels iemand gevonden die mee wil werken aan mijn verhaal. Als alles rond is en het artikel zal verschijnen, post ik dat meteen hier op het forum!

Heel veel sterkte allemaal, en Bloemetje: natuurlijk weet ik niet hoe jullie je moeten voelen, sorry daarvoor. Ik hoop dat ik met mijn bijdrage een beetje begrip voor en bekendheid over het leven met me/cvs kan geven.

Groeten,
Martine

Ps: ik trek me nu terug uit het forum.
Erg jammer, dat journalist zich niet aan de belofte heeft gehouden het artikel hier op het forum te posten.
:wink: Ik was/ben nog steeds reuze benieuwd wat de inhoud van het artikel is geworden.

Iemand anders nog iets gezien......?

Groetjes, Louisa
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Nou ja.. niet aan de belofte gehouden... ms is het er nog niet?
Lynn
Donateur
Donateur

Bericht door Lynn »

Ze zou het interview met mij doen, maar ook ik heb niks meer gehoord. Dus denk niet dat we het hier te zien krijgen..
louisa
Gevorderd lid

Bericht door louisa »

Hoi lynn,
Lynn schreef:Ze zou het interview met mij doen, maar ook ik heb niks meer gehoord. Dus denk niet dat we het hier te zien krijgen..
louisa schreef:
she schreef:Gokken, any one ?
:lol: Gokje: Lynn?
Go Girl, als jij het geworden bent!!!
Of toch iemand anders?.......
:lol: :P :lol: was je het toch?
:? jammer, dat jij ook niks meer hebt gehoord.

Groetjes, Louisa
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Zou desondanks toch wel fijn zijn als de journaliste nog van zich liet horen. Ik heb haar een pb gestuurd met dat verzoek. Hopelijk laat ze nog van zich horen..
bloemetje
Columnist
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik heb een pb gekregen van de journalist in kwestie: het wordt de VIVA van 10 juni - eeeuh... in NL neem ik aan? Of was het de Belgische versie?
Plaats reactie