hoe zit dat met de wachttijd in lelystad?
Moderator: Moderators
- huppelepup
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
-
- Gevorderd lid
tanto schreef:aha, ik zat ook maar een beetje hardop te denken.
Ik vraag me soms nog wel eens af waar die kurk gebleven is.
Reesink dus, ik hoop voor alle lelystadgangers dat het een goeie is.

En ff googlen en dan is Reesink ook geen jong blaadje meer, maar een ouder blaadje

Ik hoop ook dat deze internist voor alle Lelystadgangers een goeie is.
Ik ben benieuwd.
Groetjes, Louisa
- huppelepup
- Gevorderd lid
Ik denk dat je snel genoeg hoort wanneer er een intake plaats kan vinden. Dit is in ieder geval wel mijn ervaring. maar er is een verschil tusssen de eerste intake en de datum waarop de behandeling start ook mede door evt. onderzoeken die nog plaats moeten vinden en het evt. effect van de voorgeschreven medicijnen.
meneer Reesink werkt ook bij het AMC als "associate professor"
meneer Reesink werkt ook bij het AMC als "associate professor"
- huppelepup
- Gevorderd lid
Ik heb een week geleden gebeld en toen was de wachttijd nog ongeveer 3 maanden. Ze kon het niet met zekerheid zeggen maar daar moest ik wel op rekenen.
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte
- huppelepup
- Gevorderd lid
Heb zelf de vragenlijst eind december doorgestuurd,en daarna krijg je te horen dat je totdat je de intake hebt een logboek bij moet houden.Deze op de site van www.vermoeidheidcentrum.nl
Ben zelf dus al erg lang bezig om dit bij te houden,en vind dit vaak wel lastig aangezien je cijfers moet geven voor je klachten per dag en per week.
Heb een paar weken terug bericht gehad dat ik op 31 mei de intake heb.
Hoop voor je dat je ondertussen ook al wat meer weet.Mijn bedrijfsarts heeft naar Lelystad gebeld vertelde hij,maar of dat de boel versneld heeft weet ik niet.
Ben zelf dus al erg lang bezig om dit bij te houden,en vind dit vaak wel lastig aangezien je cijfers moet geven voor je klachten per dag en per week.
Heb een paar weken terug bericht gehad dat ik op 31 mei de intake heb.
Hoop voor je dat je ondertussen ook al wat meer weet.Mijn bedrijfsarts heeft naar Lelystad gebeld vertelde hij,maar of dat de boel versneld heeft weet ik niet.
Wanneer heb jij je ingeschreven margreet?
Teken petitie: erken ME: http://petities.nl/petitie/erken-myalgi ... che-ziekte