Ik heb geen idee.marlène schreef:@ emootje
wat is een andere benaming voor plasma volume?
Ken geen andere benaming

Moderator: Moderators
Helaas is dat niet zo makkelijk.. mijn eigen werkgever stuurde me naar het uwv en bij het uwv ben ik keihard de grond in getrapt. Had toen nog geen diagnose dus als het iets zou uithalen zou ik wachten op diagnose. Volgens mij kan je dat op de website van het uwv vinden via ziektewet ofzo?dino schreef: Ik heb trouwens nog een, misschien wat brutale, vraag... Maar het lijkt me voor mezelf verstandig om een uitkering te "krijgen". Ik wil het niet natuurlijk want ik wil gewoon werken, maar het gaat niet. Enig punt is dat ik (nog) geen diagnose heb.
Hoe wordt die stap gezet? Via de dokter? Maatschappelijk werker? Direct naar het UWV?
Ik vind het best wel eng en wil er geen misbruik van maken, maar het gaat zo echt niet.
Ik geef je nog wat info, als je dat goed vindtdino schreef:- Bloedonderzoek naar vit. D is gedaan (iets tekort, waarde van 42)
- Ziekte van lyme niet, maar heb nog nooit een teek gehad
- Schildklierfunctie is ook onderzocht dmv bloedprikken
- Vitamine B12 is voldoende (283 geloof ik zo uit m'n hoofd)
- Coeliakie hoor ik volgende week de uitslag van (maar ik heb ook gehoord dat coeliakie en me/cvs tegelijkertijd op kunnen treden)
Graag gedaan, meis, daar zijn we voordino schreef:Wow dank je wel Louisa voor de vele informatie!
Ik bedoel iets anders. Er moet echt geschreven staan: anti-stoffen intrinsic factor en anti-stoffen pariëtale cellen op het lab-formulier van de huisarts.dino schreef:De antitransglutaminase (Anti TTG) is wel getest, die waarde was onder de 1. Of bedoelde je nog wat anders?
Is niet standaard, hoor, meis. In Nederland wordt de helft vaak niet meegenomen. En die PTH is daarom ook vast niet getest.dino schreef:Bij de schildklier weet ik zo niet of PTH onderzocht is. Wel FT4 en TSH en T3 (maar ja dat zal wel de standaard zijn). Waarde van TSH en FT4 en T3 weet ik niet meer van de laatste test. In 2009 was TSH 1,5. De rest is niet getest.