weet iemand hier raad mee: knappen in oor?
Moderator: Moderators
weet iemand hier raad mee: knappen in oor?
lieve allemaal
zoals jullie weten gaat het de laatste tijd niet lekker met mij
ik heb na maanden luchtweg infectie steeds last van knappen en klappen in mijn oor ,ik word er doodmoe van
ik heb een neusspray gehad maar mag het niet lang gebruiken
omdat ik een hoge bloeddruk en hartklachten heb
dokter denkt aan de buis van eustachius
zelf denk ik iets met de spieren in de nek
en afklemming van een bloedvaatje ik ben hier erg naar van
wie herken dit en weet raad
liefs alie
zoals jullie weten gaat het de laatste tijd niet lekker met mij
ik heb na maanden luchtweg infectie steeds last van knappen en klappen in mijn oor ,ik word er doodmoe van
ik heb een neusspray gehad maar mag het niet lang gebruiken
omdat ik een hoge bloeddruk en hartklachten heb
dokter denkt aan de buis van eustachius
zelf denk ik iets met de spieren in de nek
en afklemming van een bloedvaatje ik ben hier erg naar van
wie herken dit en weet raad
liefs alie
- felixloena
- Oud-medewerker
- Contacteer:
weet iemand hier raad mee
Geen idee wat je eraan kunt doen, wens je wel sterkte
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Hallo Alie,
Vervelend dat je zoiets er nog bij krijgt.
Omdat je denkt dat het misschien met de spieren in je nek kan te maken hebben, zou ik je een bezoek aan de osteopaat aanraden. Die kan door je nek vrij te maken, veel zaken oplossen.
Mijn man heeft heel veel last van oorsuizen en krijgt ook direkt verbetering bij een behandeling.
Veel beterschap in elk geval!
Liefs, Lea
Vervelend dat je zoiets er nog bij krijgt.
Omdat je denkt dat het misschien met de spieren in je nek kan te maken hebben, zou ik je een bezoek aan de osteopaat aanraden. Die kan door je nek vrij te maken, veel zaken oplossen.
Mijn man heeft heel veel last van oorsuizen en krijgt ook direkt verbetering bij een behandeling.
Veel beterschap in elk geval!
Liefs, Lea
Wat vervelend, Alie. Ik weet niet wat het kan zijn of wat je eraan kunt doen. Sterkte...
dank je felixloena voor je medeleven en
lea ik mag niet meer gekraakt worden ik heb in de loop der jaren van alles gehad ik loop wel iedere week bij de fisio en heb een tens van de pijn bestrijding wat niet helpt .maar volgens mijn arts komt het toch van die luchtweg infectie en waarschijnlijk een bloedvaatje afgeklemd
ik wacht maar af anders wil ik toch naar een KNO arts terug
dank je jazzie
lea ik mag niet meer gekraakt worden ik heb in de loop der jaren van alles gehad ik loop wel iedere week bij de fisio en heb een tens van de pijn bestrijding wat niet helpt .maar volgens mijn arts komt het toch van die luchtweg infectie en waarschijnlijk een bloedvaatje afgeklemd
ik wacht maar af anders wil ik toch naar een KNO arts terug
dank je jazzie
Als je een 'gewone' neusspray niet mag gebruiken ivm je andere klachten, dan zijn er ook andere spray's (iets met een zoutoplossing ofzo). Je kan ook zelf een oplossing maken met zout en (gedestileerd) water. Deze in je neus druppellen of 'opzuigen' (met je neus). Dat helpt natuurlijk alleen als je last hebt van die buis van eustachius.
Ook veel last gehad van 'doofheid'. Huisarts dacht ook aan die 'buis van', maar mij hebben neussprays en die zoutoplossingen er niet vanaf geholpen. Na tijden ging het vanzelf weg. En dan was het er plotseling weer...en ging het spontaan weer weg.
Ook veel last gehad van 'doofheid'. Huisarts dacht ook aan die 'buis van', maar mij hebben neussprays en die zoutoplossingen er niet vanaf geholpen. Na tijden ging het vanzelf weg. En dan was het er plotseling weer...en ging het spontaan weer weg.
- thesparklet
- Beginner
Hallo Alie,
Ik gebruik al jarenlang een netipot om mijn voorhoofdsholten schoon te houden, en ik denk ook eerlijk gezegd dat het zoutwater gemakkelijker in de buis van eustachius komt met zo'n kannetje dan met een spray. Dan zou ik je wel aanraden himalayazout te gebruiken, wat vriendelijker voor de slijmvliezen is dan gewoon zout. Himalayazout is trouwens ook beter voor de bloedvaten dan gewoon zout.
Instructies hoe de netipot te gebruiken:
http://www.youtube.com/watch?v=j8sDIbRAXlg
Ik gebruik al jarenlang een netipot om mijn voorhoofdsholten schoon te houden, en ik denk ook eerlijk gezegd dat het zoutwater gemakkelijker in de buis van eustachius komt met zo'n kannetje dan met een spray. Dan zou ik je wel aanraden himalayazout te gebruiken, wat vriendelijker voor de slijmvliezen is dan gewoon zout. Himalayazout is trouwens ook beter voor de bloedvaten dan gewoon zout.
Instructies hoe de netipot te gebruiken:
http://www.youtube.com/watch?v=j8sDIbRAXlg
Himalayazout is in veel reform/natuurwinkels te krijgen en een netipot in ayurvedische en new-age winkels. Ikzelf heb beide zaken bij de Himalaya-winkel in Rotterdam gekocht:
http://www.himalaya.nl/rotterdam.html
Ook via internet worden de spullen wel aangeboden.
http://www.himalaya.nl/rotterdam.html
Ook via internet worden de spullen wel aangeboden.